Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 471 ggr
Superstars
0

Dominica kommer snart hem

Jag kan knapt venta. I nästa vecka åker jag och hemtar Dominica från Tamerfors. På söndagen skall hon utställas i Tammerfors hamsterutställning på söndag! Trist att jag inte har pengar att åka dit då. Det skulle ha varit kul att se hur det går för vår avelshona Diminica på utställningen. Hennes uppfödare skall visa upp henne för domaren. Sen skall Erja (uppfödaren överlemna Dominica till Sekreteraren för syriska pet klassen. Hon tar han som henne tills jag på Måndagen eller Tisdagen åker och hemta hem henne. Det blir mycket grejer att ta hem. 3 burar och två transportburar och en till transportbur med Dominica i. Hoppas det finns rum nog för allt detta på tåget. hahahaSkrattande

Saraah-s
0

vad kul ;)

http://www.scattred.snabber.se

nina456
0

åhh vad kul

Superstars
0

Jaha då blir det inget av den damen heller! Erja var inte på utställningen och hon har inte hört av sig heller. Då det blir ingen hamster från henne då. Hon hörde ju inte av sig med sitt bank konto nr heller så Nu Får jag radera bort henne då ur listan och från hemsidanObestämd. Får söka efter en fin hona från Sverige i stället. Jag har fått nog av Finska uppfödare för ett bra tag framöver…Skrikandes

HappyCatMeows
0

#3 Fasen vad trist. Sådant där tar så mycket onödig energi och tid.

Superstars
0

Ja värkligen! Och gissa om man blir irriterad på det hela.

UlrikaD
0

Vad tråkigt! Men om du är mycket i Sverige så finns det ju ett gäng uppfödare här om inte annat.

Superstars
0

Tack! Jo jag kommer över till Sverige 16 Augusti..Hoppas hitta en KH hona innan dess. Skölpadd, svartgul,gul umb typ…