Bitit i sladd, kommer han att dö?! =(
Igår när jag hittade Totte satt han bakom min dator och han hade kissat på sig. Idag fungerade inte datorn och jag såg till min förskräckelse att en sladd var sönder.
Hela plasthöljet var borta och han måste ha bitit på själva elledningen också för den var tilltrasslad.
Jag undrar nu om ni varit med om något liknande och i så fall hur gick det för er hamster? Jag vill inte tat han ska dö. Han lever ju nu men jag är orolig att han kommer få permanenta skador…eller dö om några dagar.
Vad tror ni? =,(
är totte frisk och pigg nu? :O
Totte har sovit mycket sen dess men han är ju vaken och så och äter och är nyfiken som vanligt. Fick veta att det var internetkontakten han bet helt av =O
Han hade kissat på sig då när det hände men han verkar ju må ganska okej nu. =/
Dog han inte nä'r han bet sönder den kan jag inte tänka mig att han dör av det sen are heller.
#3 jag tror typ samma… Han borde väl ha dött isånna fall direkt om han fått el eller nått i säj :/?
Jo, med största chans.
Men sedan kanske han kan ha blivit förgiftad av plasten på sladden eller nåt sånt, men då borde han ju ha visat tecken på det nu.
Ja, jag håller med er men jag fick höra av en kompis att hennes råtta som bet i en sladd, kissade på sig och dog sedan några fagar efteråt. Det blev något fel med njurarna vid stöten så han dog senare.
Är rädd att det kan vara något sånt =/