Lumi hjärta Julia
Idag blev Julia och min nya hane Lumi ihopsata nu är det bara hoppas på att det kommer ungar om sådär 21 dagar :).
Julia visade inget intresse men Lumi var på henne, så han vill gladerligen bli pappa :), men det kan nog bero på att Julia inte var brunstig idag, men låter dom gå med varandra i ca 15 dagar nu så får jag hoppas på det bästa xD. Bilder kommer komma på både Lumi och Julia :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Hoppas det tar sig och det kommer bebisar :)
Bild på mamman Julia
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Bild på pappa Lumi, Husky färgad :)
//Frida
#1 Det får jag hoppas :)
//Frida

ja, hoppas det tog :)
Kom hem från semestern nu och faktist så börjar Julia få väck på sidorna när hon rör sig och det har hon inte haft förut. Hon har isåfall haft bebar i magen i ca 6 dagar och kullen förväntas i slutet av vecka 33 :)
//Frida

Vad kul! 
En liten bild på Julia :) Gravid eller inte svårt att säga, men en liten mage har hon fått tycker jag då hon är small och liten i vanliga fall (det är hennes typ, går inte att göra något åt om man inte vill att hon ska bli "fet") och kommer nog se bätre på henne, dock ser man ju inte så bra på bild som i värklighet.
Också är hon betydligt lugnare :).
//Frida