Välkommen till annonssajten!
Ville bara hälsa er alla välkomna till den nya annonssajten som nu är lanserad :)
Hädanefter kommer alla annonser rörande hamstrar och tillbehör läggas på Djurannonser.ifokus.
Vill även passa på att tacka "mina" snälla Medarbetare som har hjälpt mig bygga upp sajten :)
Ja, ni måste ju komma in och annonsera! Hoppas nu att flera djur får nya hem via sajten :)
Och varsågod Jennie, det är ett rent nöje att vara Medarbetare ;) Och jag skruver för fullt på artikeln, herregud vad lång den blir!
Värd på Choklad iFokus
Härligt med alla annonser samlade på ett å samma ställe :) Ska kika in där så fort jag får lite tid över, men tror nog att det ser jättebra ut!
Super med en egen sajt till annonserna :)

Den är jättebra. Var inne och tjuvkikade i fredags 
Superbra!
Jo jag tror det här blir jättebra! :)
Verkar suveränt! 

najs bajs imasy! 
Näe, det här var inte bra tycker jag. Svårt för ev köpare att hitta till tråden. Nej, som sagt bu från mig! Inte till dig Imasy utan upplägget. 
#9 vilken tråd ska dom hitta till?

bra sida ^^
#12 Det är två helt olika sidor.
Djurhem är för djur som ska omplaceras elelr behöver akuthem, där får inte uppfödare annonsera t.ex.
På djurannaonser får alla annonsera.
Värd på Choklad iFokus
Djurhem handlar väl egentligen inte heller bara om annonsering/omplacering, utan om djurhems verksamhet över lag om jag har förstått det rätt.
Jag har inte fått något napp där på sajten, det verkar helt dött enl min mening, alltså jag menar djurannonser. iFokus. Det var bättre som det var förut tycker jag, det är min åsikt.
Därför är jag inte inne här på hamstersajten så mycket långre. Det känns inte seriöst, mera lekstuga faktiskt, tihi! Hoppas ni förstår vad jag menar, vill inte vara elak men vill bara berätta varför jag avstår från att vara inne! ;)
Ja jag tycker det är mer OT lekar än hamsterprat just nu, och det var därför vi startade klotterplanket trådarna i hopp om att OT skulle vara samlat på ett ställe.
Men eftersom det inte heller ska handla övervägande om annonser här heller tyckte jag det var bättre att alla var samlade på ett ställe.
Och alla är vet ju vart annonserna finns, så vill de köpa är det ju bara att klicka in på sajten istället för en annonstråd här på sajten.
Att det sedan kan verka dött är för att jag rensar emellanåt för att kunna föra statistik, för att kunna påvisa aktiviteten där inne.
#15 Jag tycker du är väldigt negativ till allting nytt såfort de händer något 
Se saker från den ljusa sidan istället för den mörka. Livet blir så mkt roligare då.
Jag tycker det är otroligt bra med djurannonser.ifokus. Dels för att allt är samlat OCH stor del att de inte blir några impulsköp när man ser en kull här som bara är sååååå söt, utan letar man nytt husdjur så går man till djurannonser.
En annan sak jag glömde att skriva, är ju att det tar lång tid att bygga upp en sajt från start. HiF hade jag ju det väldigt förspännt för när jag tog över här, eftersom den redan var startad och hade ett stort medlemsantal.
Men Djurannonser har faktiskt högre AI än en del andra iFokus sajter som funnits bra länge, så helt fy skam tycker jag inte det är, med tanke på att det är en månad sedan idag (?) sajten lanserades, så måste jag säga att jag är väldigt nöjd med resultatet hittills :)
Att man inte får sålt kanske beror på den öken som verkar råda nu? Jag har inte haft kull på flera månader för jag blir sittandes med djuren kvar. Djuraffärerna har smockat för de får inte heller sina djur sålda. Vet fler som sitter i den situationen på andra ställen i landet, så jag tror inte det är unikt för bara mig.
#17 Nu kikade jag in en snabbis och fick direkt en smäll. Jag är inte negativ till allt, men man måste få säga sin mening. Jag hoppas och tror att du är vuxen nog att förstå det PixelMollan. 
Synpunkter måste man ju få ha. Annars görs det ett jättebra jobb på sajten, Det är kanon! 
#15 Personliga påhopp är du välkommen att lämna via PM. Jag kanske kan svara på dina kommentarer där ist.
Inlägg #15 är ditt eget inlägg ;)
Jätte bra ide Imasy att göra en egen "platts" för alla annonser :)
Oj, jag mena plats :)
#20 Ja, du kan ju ändra det till #17 då, jag trodde du förstod vad jag menade. Hade bråttom härifrån bara….