jag har haft 2 katter
Hej jag har haft 2 katter först så fick jag första katten i mitt liv va det för ca3 månader sen. Den va en hane som heter Arthur den va 2 år gammal den dagen jag fick katten rymde han jag va ute med han med kopplet jag hade lagt kopplet fel så han slett i kopplet sen då luckades han att ryma.Det som hände med min andra katt den va ochså en hane den hette bosse men vi visste inte att katter äter fåglar då vi har kanarie-fåglar så vi sålde han på blocket vi kunde inte sälja kanarie- fåglar för att ingen skulle ha köpt dem
skriv inte mer om dina kattr på hamsterifokus skriv det på katterifokus här ska man helst skriva om hamstrar
det här är hamsterifokus ? :)
Vi har ju faktiskt en kategori som heter "andra djur", ifall man vill visa tex bilder på sina andra djur, då många av oss inte är enbart hamsterägare.
Sedan så kan väl saker rörande andra djur förvisso ha mer tillhörighet inne på "sitt" forum, beroende på vad frågan gäller.
Men vem äger denna katt? En annan ny medlem har också lagt in bilder idag på denna katt som visas i tråden och skrivit att det är dennes systers katt. Är ni flera ifrån samma familj som skriver eller vad?
jag kan inte nåt om hamstrar
för jag har inga hamstrar
#5 Då ska du nog hitta en annan ifokus-sida som passar dig bättre, om du inte vill läsa om hamstrar <3

det finns ju en iFokus sida för katter :)

Jag menade bara att det finns ett iFokus för katter eftersom hon har katt/er så kanske det skulle vara roligare ? :) Fast självklart att hon får vara här även om hon inte har hamster (: jag bara kom med ett förslag.