Hon finns inte mer.
Hade inte ens fått ha min söta lilla Chilla i en vecka. Idag låg hon död i buren. Försår inte vad som kan ha hänt. Hon låg i ett hörn i sovställning, alldeles kall. Vill veta vad det berodde på, vad som hade hänt. Känns så fruktansvärt.
R.I.P min sötnos

Å nej! Beklagar verkligen!
Hur pass varmt var det i rummet hon befann sig i?
Har hon ätit och druckit under dagen som hon ska?
R.I.P sötnosen!
Beklagar! RIP
#1, det var normalvarmt med fönsterventilen öppen men hon stod nedanför så det borde inte dragit på henne.. Hade inte sett om hon ätit nånting direkt, men igårkväll var det full fart på henne som vanligt och hon verkade pigg.. Hon borde inte kunnat skada sig på nåt i buren, och det såg ju ut som hon somnat in.. usch.. :(

#3 Kanske var en dold sjukdom :\ eller för mycket med flytten, vissa hamstrar är ju väldigt känsliga :\
Vartifrån kommer Chilla? :)

Aha okej.. beklagar verkligen… :(

Så sorgligt :(
Beklagar. =(

Så där mystiskt hände med min 3 månaders gamla hamster
#9, vad hemskt.. :(
Tror det måste varit något med hjärtat, en propp eller liknande.. nån inre sjukdom iaf. Förhoppningsvis fick hon somna in stilla utan att ha ont.

vad tråkigt att hon inte blev äldre och att ni fick ha trevligt ihop längre.
var hon pigg dan innan så somnade hon in snabbt å lycklig.
bättre tur med nästa hamster.
Vad tråkigt, beklagar.
Vad tråkigt både för dig och Royalz. 
Vila i frid Chilla.
Tack alla..
Så hemskt att hon inte fick leva längre än 9 veckor, men nu skuttar hon nog omkring i hamsterhimlen och mumsar gräs och bananchips.
Sötnosen.
Vad tråkigt :(
// Emma :D

r.i.p
Vila i frid Chilla <3