Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1591 ggr
M-niki
0

Trix?

kan man lära guldhamstrar olika trix? har nån av er lyckats lära en hamster något sånt? och hur gör man då isåfall?

UlrikaD
1

Jag har nog faktiskt aldrig försökt mig på det, men varför skulle de inte kunna lära sig?

Däremot har jag lärt hela mitt gäng att komma på inkallning. Knackar jag med naglarna i golvet så spelar det ingen roll var i rummet de är någonstans, de kommer springandes direkt. Väldigt praktiskt. T.om de bebisarna som är 8v nu kan det.Skrattande

Royalz
0

Några utav mina kommer på inkallning. Men jag tror det är för att dom är nyfikna på vad det är som låter därför dom kommer :)

Imasy
0

Några håller väl på med agility, inte för att jag vet om det funkar, men men ;)

Didde-Luvs-Nova
0

Jag har lärt min att hoppa in i bollen när jag knäpper med fingret Skrattande

Eloz
0

Jag har kört lite agility med mina, men jag tränar inte särskilt ofta, så , tja, dom är inget vidare bra Flört

Zaphix
0

Jag har inte lärt min hamster några trix, använder hellre hunden till det. Flört

Men skulle jag lära hamstern trix skulle jag nog köra på klickerträning. Det är defenitivt den bästa metoden enligt mig.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Anfa
0

#1 och #2 Kan ni dela med er av några tips på hur man lär dem komma på inkallning? Flört

M-niki
0

hjälp va koolt att de kommer på inkallning! min hamster är tyvärr sjukt envis :( men hur tränar man dem till sånt då?

tack för alla svar :)