hamsterutställningar
Finns det bara dom utställningar som visas på hamsterföreningens hemsida? Det är ju inte specillt många!
Svenska hamsterföreningen har i genomsnitt en utställning i månaden och kommer fortsätta ha även framöver. Att inte så många utställningar är utsatta i kalendern på hemsidan beror på att de exakta datumen inte är satta än för framtida utställningar. Men det dyker upp allt eftersom. Så håll span:)
Så här ser planerna ut för Svenska Hamsterföreningen,
observera att det kan komma bli ändringar då flera bara är i planeringsstadiet.
29 Augusti - **Göteborg
**26 September - **Sköldinge
**24 el 31 Oktober - Stockholm (Dubbel)
? November - Mora (Petspecial)
28 November - Norrköping
12 December - Västerås? (Lucia Special)
9 Januari - Malmö?
23 Januari - **Tumba
**7 Februari - Jönköping (SM)
Vi har vårt årsmöte 6 Februari i Jönköping med missa inte detta!
Där det finns frågetecken efter orten så är ingenting fastställt.
Det beror lite på hur stort intresse det finns på respektive ort.
I Mora är det inget datum fastställt ännu men i övrigt är allt klart.
Jag hoppas att vi ses runt om i landet!
Lotta
Att alla utställningar ska vara så långt bort alltid :p Den närmsta är i Göteborg och dit har jag 20mil 
Bara långt ner i Sverige!! Vi Norrlänningar då? xD
Vi kan ju inte vara på varje ort, vi har sagt flertalet gånger att det är fritt fram att anordna utställningar på den egna orten i föreningens (Svenska Hamsterföreningens) regi. Om allt är ordnat så det bara är att komma och döma och sen åka igen så är det inga problem jag och fler med mig tar sig runt i hela landet om det skulle behövas.
Ang Norrland så har vi inte fått en så stor förfrågan men vill ni ha en utställningen och ni får ihop det så kommer iaf jag upp och dömer :)
Jag personligen skulle bara tycka att det var roligt att vi kom upp i landet med.
Men ang orterna så är det ju som så att vi hamnar där det finns medlemmar som har ett intresse av att hjälpa till och anordna med lokal, anmälningar och allt annat som ska ordnas med.
Det är ett stort jobb att anordna utställning så det är inget man gör i en handvändning och vi i styrelsen hinner inte med att anordna mer än en utställning i månaden.
Lotta

okej tack så mycket! Får vänta till stockholm,västerås och Tumba! :)
#5 Okej, jag menade inte att klaga, hehe :) Kan tänka mig att det inte finns så många utställningintresserade hamsterägare här uppe