Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 652 ggr
Charlie2006
0

Hamstermotiv

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte vissa bilder på mina sötnosar, först ut är Sam eller Boston som han heter i stamtavlan. Han är en vitmagad guldhamster med chokladfärg :).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Sedan har vi min Campbells dvärghamster, egenupföda Cream Camp. tycker han är en bra fotomodel :).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Royalz
0

Söta :)

Charlie2006
0

Sist ut och den mista är Julia, en egenupfödd Roborvski. Burkompis med Cream, och ja jag vet att dom är olika raser men dom går superbra ihop och dom ligger brevid varandra. Det va så att jag tvingades avliva Julias Burkompis för ca 1månad sedan och Julia svälter sig än att vara ensam, så jag testade och både Julia och Cream värkar vara lyckligare :). Ser ut som mamma och dotter då Cream är dubbelt så stor än Julia. Syns kanske inte men hon har blå-lila ögonfärg :).

Min hemsida

//Frida

Saraah-s
0

sötisar ;)

http://www.scattred.snabber.se

[Popcorni]
0

Söta hamstrar. =)

#1 Tror att det är en Hybrid, eller vintervit. Ser inte ut som en campbell. Flört

Charlie2006
0

#4 #5 Tack :), #5 han är en campbell då jag fött upp han själv, nog bilden som kan se ut som han är en vintervit :).

Min hemsida

//Frida

Royalz
0

#6 Är Föräldrarna cambells med stamtavla? :)

Adina
0

Söta :)

Charlie2006
0

#7 Ja, dock är båda föräldrarna döda nu.

Min hemsida

//Frida