Roborovskis ungar!
När jag köpte mina robowski valde jag hona och hane men nu några månader senare upptäcker jag att "honan" har pungkulor för övrigt ser hon ut som en hona.. jaha tänkte jag då blir det inga bebisar.. Igår fann jag 5 pinkisar, då visar det sig att hanen är en hona!! Så den jag trott vara hane är hona och den jag trott vara hona är hane. Kollar man på könen är dom verkligen "fel" det ser fortfarande ut att vara tvärt om fast det inte är det. Suprise!
Hälsningar Malin
Vad roligt att det vart bäbisar. Grattis! :)

åh så söta ! :)
Grattis till kullen !
ÅH så sööttta Älskar robar ! :D <3333
Gud så söta, grattis till kullen :)
Jag ska försöka fota dom, men just nu så bor dom hos tösabiten som har lånat dom för att bevisa för sina föräldrar att hon kan ha husdjur. Vill inte flytta dom pga stress. :/
Hälsningar Malin

grattis!

Ja, jag ska gå o kolla hod mina två dvärgar o se hure går där med allt;p
Kull väntas nog där mee;p

Vad roligt med fler robbar :) Grattis till kullen!
Grattis till kullen..
Säger även som #11 kul med fler robbar
Tack tack alla :)
Hälsningar Malin

grattis, har alltid var skeptiks för robbar vet nt varför, små o hoppiga??
Grattis!! 
*kan man låta hanen vara kvar när dom har ungar?*
#14 Små och hopiiga om dom inte är tama, precis som andra dvärghamster raser i mina ögon :)
#15 Hanen kan vara kvar ja. Eventuellt blir han ut kickad från boet första veckan men tillåts tillbaka när dom är en vecka gammla och då hjälper han till att oppfostra. Min hane har inte blivit utkickad utan bor med mamma och barn.
Hälsningar Malin
Okej! :D

japp, mina dvärgar(vv) bbor ihop nu, o fram tills ungarna kommer….
Så gulligt med en hel familj tillsammans, mamma, pappa och barn:)
Men va jag skrattade åt inlägg #0. Att honan var en hane och hanen var en hona:)
#19 Haha ja, jag är ganska insatt i gangare och dom små gnagarna könsbestämmer man på samma sätt(nästan alla), så jag var ganska säker på min sak när jag köns bestämde dom, och även nu.. Honan har pojk kön och hanen har flick kön :P
Hälsningar Malin
#20 Mwahaha, är du säker på att det inte var hanen som födde då? xD
#21 Haha jo den som ser ut som hane är den som diar ungarna :P
Hälsningar Malin
men den riktiga hanen. :D xD
Grattis till bebbarna! :)

ska du sälja dom så maila mig : emmipigs@hotmail.com
#25 alla är tingade ;) men blir det återbud så hör jag av mig :)
Hälsningar Malin
Så söta.
Vad lustigt med könsbestämningen. 

#26 gör det du!

Vad pytteliten bebisen är på bilden
Vad söta!
Grattis, gud va guliga ihop dom är :) Själv har jag 1 robbe här hemma, hoppig och snabb :). Hade en till för ca 3 veckor sedan, men den jag har nu bett den så mkt att jag var tvungen att avliva den.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida