Mollys bildtråd!
Vad söt! :)
// Emma :D

gud så sööt ! :')

Hon är så jäkla fin! Kidnappningsvarning på henne!
#11 Nädu! Ska nån kidnappa henne så är det jag! hihi
Åh, det är ju tråden med stort T som jag har väntat på! 
Så tjusig i färgen, och söt är hon också. #7 är min favorit, men alla bilderna är fina.
Åh va fin hon är! Farligt söta bilder

Jättevacker!
Hennes färg är så underbar!

Gud vad söt!!
Mvh Hanna

Hon är jätte fin

söta

Naaw! gullgumman :)
Hon fyller 1 år den 20 maj! Tiden går för fort! Vill verkligen inte att hon ska bli äldre!! Vill aldrig mista mitt allt, min Gullgumma,min pussgurka, min sötnöt!!

Hon är verkligen super läcker!! :D Fick upp henne på domarbordet i lördags! Och vilken sötnöt! Man ville ju bara pussa på henne.. Men jag satt med mitt papper och min penna med händerna i styr! Var ju inte jag som skulle gosa med djuren heller! ;P haha!
// Nathalie

Jättesöt! 

Jättefina bilder! :D
Gillade #7 ^^
Nej med gud så fina bilder du tar! På en otroligt söt hamster :D
/ Emma

Vilken färg är det föresten? :D
Sobel av något slag? 
#29 Japp, mink roan vill jag minnas. Bö sobel roan blir lika tjusiga. Koppar roan minns jag inte på rak arm om jag sett…
Det finns en del såna i vissa stamtavlor iaf.

#30 Ååå bö sobel roan!! Låter ju super läckert!! Kanske nått man ska testa på att göra.. 
// Nathalie
#31 Hade en egen liten sån pojk en gång, fast jag gjorde honom inte med flit, ska jag erkänna. Var en lyckad "biprodukt" som fick bli kvar för han var så söt! Såg precis ut som Molly. Gör gärna några som jag kan få bild-beundra! Mer bö sobel/mink roan till folket! 
Jag hade hoppats på en eller annan liten Molly i en av mina kullar nu, men det bidde inget rö alls tyvärr.
Hon är så fin. Gillar henns färg och teckning :)
Bö sobel roan och koppar roan har jag aldrig sett, men det verkar också riktigt läckert. Speciellt i satin 

Jag har ju en silversobel roan tjej, Lilla Silver. Hon fick dock aldrig några roan-bebisar. Men jäklar vad hon är söt. Nästan lika söt som Molly…
Idag var jag och köpte presenter till hennes födelsedag!
Hon kommer få en liten leksaks pryl :P och ett exklusivt hyllplan xD
Vackra tösen! 
Gud vad fin hon är.
Vad kallas hennes färg?
Mink roan :) Hon e världen myspys!