Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 887 ggr
Eloz
0

Era hamsterlådor

Fanns en tråd om detta för längesedan, så jag startar upp en ny Glad

I denna tråd visar du alltså upp din hamsterlåda, dvs den du har hamstermat i , eller/och den som du har hamsterns leksaker i.

Eloz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag börjar med leksakslådan.

Ordning är alltid bra ;)

Eloz
0

Sen matlådan

I den ovala bunken är det hamsterblandning.

I den runda är det proteiner, hundkex, hundmat

I den blåa påsen är det hamstergodis.

I den nästan fyrkantiga burken är det kraftfoder (gult)

I den lilla burken är det hamstergodis.

I påsen är det Lynnettes mat

Glad

[CeKa]
0

Min förra hamsters leksakslåda. Tänk att det "behövs" så mycket saker till ett så litet djur! Flört Den nya hamstern som flyttar in i höst har säkert en minst lika full låda sedan - den har redan nu en hel hamstersak-kartong som står här och väntar. Man är bra hopplös!

Gunpowdersmoke
0

Jag hade en massa prylar med x) Pappa som inte är smådjursmänniskan, höll på att bli galen när han såg mig plocka ur alla rör och grejjer från lådorna.

[CeKa]
0

#4 Det är det som är bra med lådor - det andra inte vill se är "gömt"! Skrattande Du får låsa in dig nästa gång det är dags att städa eller plocka fram något Glad

Gunpowdersmoke
0

Vi letade efter ett verktyg jag lånat utan tat lämna tillbaka x) Därför var han tvyngen att vara med och hjälpa mig leta xD

Ebba-A
0

Mina hamsterprylar ligger utspridda lite över allt i mitt rum. Så ni får ingen bild här inte ;)

Värd på Choklad iFokus

Eloz
0

Putt :)

Royalz
0

Mina hamstersaker är utspridda lite överallt :) Så har ingen bild. Fast jag har inte så mycket leksaker till mina. Inte sånna man köper iaf.