Theo :)
Nu känner jg mig riktigt stolt :) När jag först skaffade Theo var han ganska liten och tanig,han va då en månad och vägde ca 50 g,han är guld.
Men nu är han ca 4 månader och jag har lyckats fått upp vikten på honom med mer en hälften,han väger nu ca 110 gram :P lite mer att ta i med andra ord :D
Har du bild? :)

Fin han är :)
han va ju söt !
Jättesöt :)

Men han har varit jätte mager och inte gått upp i vikt alls fast han blev äldre men nu har han det och ligger nu på en normalvikt.
#8 Det 7# skriver är inte sant. Han eller hon skriver så för att göra folk upprörda, kallas att "trolla". Väldigt omoget.

#9 tänkte det eftersom ingen hamster ska ligga på svältgräns enligt mig utan alla ska vara normalviktiga även som små bebbar :)

#7 Men det kan inte vara möjligt, det skulle ju innebära att hamstern blir undernärd vilket leder till nedsaktad utveckling och att den blir grinig..
Så jag tror inte på din teori över huvudtaget, i sånna fall får du ha bättre argument.
H*n hamster-love96 skrev i en annan tråd där inlägget trogs bort att hon spolade ner sina hamsterungar i toalätten för hon blev rädd för dom eller nått :S

#12 Herregud
hon kan inte va en hamster älskare som hon skriver.

Tror på det 9# säjer, att hon trollar. För kollar man på hennes sajt så ser den ju inte särskilt ordnad ut. Men det är så otroligt fult att bete sig sådar.