Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 2681 ggr
zazzmi
0

dricker inte!

hej, jag fick min lilla minus i onsdags, och gav honnom flaska direkt.

men han dricker inte, vad kan jag göra?

Royalz
0

Kissar han? Isåfall dricker han :) Jag har vissa här som det inte syns på flaskan att dom har druckit men jag har sett dom flera gånger :)

zazzmi
0

alltså, han kissar, men jag ger honom sallad och gurka som han äter .. och det är ju mycket vätska i det, vatten flaskan är helt full.

Royalz
0

Om han kissar får han i sig tillräckligt med vätska :)

Geishas
0

Testa att ställa in en skål med vatten och se om han föredrar det.

Lotta

Eloz
0

Det är inte alltid man ser sina hamstrar dricka. Det är faktiskt mycket sällan. Men kissar han så dricker han  , precis som Royalz sa :)

magganhm
0

så va min hamster molly oxå men de va för att hon hade kommit till ett nyt hem. På nån vecka började hon dricka i flaskan :)

zazzmi
0

Min  syster sa att jag ska ta lte vtten ifrån flaskan på fingret och sätta vid hans mun, funkar det tro?

[GlittriGris]
0

testa skadar väll aldrig, men han dricker nog på natten när han är som aktivast :)!

southdakota
0

Han kanske dricker på natten, tror inte du behöver oroa dig.

EmmaJorunn
0

Han får i sin tillräckligt med vätska och du behöver inte oroa dig för att han inte vet hur vattenflaskan fungerar för han drack när han var hemma hos oss. Jag är helt säker på att han dricker men väldigt lite efteroms han inte behöver mer då du ger honom massa vätska genom maten. Han kommer att dricka mer när han blir äldre så oroa dig inte.

zazzmi
0

Hej, vill bara tacka för hjälpen.

ni hade rätt hela tiden med att han drack.

såg honom  dricka i dag!

EmmaJorunn
0

Han behövde helt enkelt bli lite hemma först.

kajsa_karin
0

När mina älsklingar får mycket grönsaker drcker de mindre ur flaskan.

De får ju i sig vätska med födan

Inlägget är låst för nya kommentarer