Nyhet! Uppfödare.
Håller på att pyssla med länkarna, och har nu gjort om så att vi kommer placera alla uppfödare i landskap-kategorier så vi lättare kan få en översikt på vart alla finns.
De som redan står med på listan kommer jag flytta över till respektive landskap.
Ni som inte står med men vill vara med under länkar, posta ett inlägg med er hemside adress och i vilket landskap ni befinner er i.
Alla får stå med, oavsett föreningstillhörighet eller avsaknad av sådan. Med eller utan reggat uppfödarnamn.
Har ni ingen hemsida kan man ju tex ta sin iFokus presentation och berätta mer om uppfödningen där till exempel.

Jag har ju en hemsida kom jag på nyss, när jag tänkte göra en ny! x)
http://hammysar.webb.se/ , kan du lägga till på mig! :)
Ja det är väl inte fel att finnas med lite överallt =)
Jag(Linda) och Camilla finns i Motala , Östergötland .
Vi föder iofs upp både guldhamster och gerbil , så det blir väl Motalavikens Hamster & Gerbiluppfödning .
Är det nåt mer som bör vara med kanske ?
www.citrusdalen.webs.com föder upp campbells i liten skala, bor i stockholm men är så dålig på geografi att jag inte vet vad det är för landskap. :P
Det är väl södermanland eller uppland ;)
Om du vill så kan du pma mig din postort om du inte vill skriva den här, så ska jag försöka klura ut vart på kartan du befinner dig ;)
Jag har även fått pm ifrån några av er som velat stå med på listan. Nu minns jag inte namnet på dem som pmat mig, och jag kan heller inte hitta dem i min inkorg.
Mistletoes kan ha varit en av dem iallafall?

Jag är inte reggad uppfödare men föder upp guldhamstrar i liten skala. Jag bor i Borås i Västra Götaland.
Jag är inte reggad uppfödare än, men föder upp guldhamstrar i liten skala. Jag bor i Karlskoga, värmland
#7 glömde skriva att jag bor i säffle, värmland :p

#4 / #5 Landskapsgränsen i Sthlm går i vattnet mellan Södermalm och Gamla Stan.
Norr om gränsen är det Uppland och söder om är det alltså Södermanland. :)

#5 Mistletoes står med på listan nu. Hon hade mailat om lite ändringar bara men det har jag fixat. :)
// Nathalie
När detta är färdigt, kan resultatet få finnas som en stråd högst upp som tex "skrivregler"? Vet att jag iallafall aldrig kommer på tanken att titta i länkar.
jag vill stå med.. Örebro, Närke www.regnbagen.zoomin.se
ot..Regnbågens är min stamnamn.. ej reggad i SHF som uppfödare.

Vi står gärna med!
Linnea och Emma i Uppsala
uppfödning av dvärghamstrar
länka: www.narves-hamsteruppfodning.webs.com :)
Nu ligger alla till och med #16 med bland länkarna.
Ebbas hamstrar Gnesta, sörmland. Ta hänsyn till att hemsidan inte är helt klar än, uten ska finputsas lite nu i veckan ;)
Värd på Choklad iFokus
#14 Molle, bara så du vet, det har funnits en hamster- och gerbiluppfödning vid namn Regnbågens, reggad i SHF. Det kan vara idé att fundera på ngt annat för Att undvika förväxling och/eller om du så småningom vill regga i SHF. 
Tossie´s får det bli för hamsteruppfödningen. Men tror inte att jag ska avla men inte säkert.

då bor jag i uppland

om man ska få en kull snart, (det är min första) räknas man som uppfödare?
22# Ja det räknas man oavsett du är reggad eller inte reggad hos SHF

ok men jag har inget uppfödarnamn" men jag heter Anna och finns i Stockholm, uppland? Kommer få en kull runt v.11
#24 kommer du fortsätta ta regebundet med ungar? då tycker jag det räknas som uppfödare.

nja, har inte tänkt så mycket på det, det beror på hur det här går :D
Nallebjörnens Guldhamsteruppfödning
www.nallebjornenshamstrar.webs.com
får sin första kull troligtvis i sommar :)
#27 Oj glömde landskap; Östergötland
Jag har inte direkt ngt "uppfödar namn" än, måste man ha det för att stå med?
Min uppfödarnamn kan tas bort. den ligger på is tillfället just nu

Göteborg - Västra Götaland
Curriz Dvärghamsteruppföddning
föder upp dvärghamstrar vill gärna stå med :)

Woolly
Södermanlands län, LH Guldhamster
http://woollys.webs.com
#8 det har skett en del ändringar. jag bor kvar i karlskoga, värmland men är numera reggad uppfödare i shf och heter KRISTALLEN´S
Hemside adressen stämmer inte heller längre, numera är det
Kan någon vara snäll och ändra
Ta bort mig fr?n listan tack :)
Värd på Choklad iFokus

Min uppfödning finns i östergötland, föder upp dvärghamstrar http://www.beccashamstrar.webs.com/