Hamster och chilla:)
Jag hade ute mina chillor Fläcken och Lakrits förut. När det var dags att släppa in dem igen så hittar jag inte Fläcken. Det är ju märkligt att försvinna i ett rum med stängd dörr tycker man. Spanar runt i rummet och ser en mörk skugga i en hamsterbur. Kikar in, springer och hämtar kameran och drar ut lådan.
Det här är vad jag såg, Fläcken och Zcebel som båda tyckte det var dags att komma ut nu.
Och guldhamstrar må vara hur solitära som helst och inte tycka om andra hamstrar. Men mina hampisar verkar tro att chillorna är deras husdjur.

så gulligt 

gud så söta ! :)
Så himla sött, hihi. 

Underbar bild!

Naw, jättesött 
Hihi, vad gulligt :)
Vilken häftig teckning chillan hade förresten :)
Vad gulligt :)
// Emma :D

Sötnosarna ^^

Aw, gulligt :P

Söt nosar.
Vad kallas teckningen Chillan har. Den är ju jätte häftig färg

Hon är marmorerad. De kan se väldigt olika ut, bottenfärgen är alltid vid och sen har de svarta fläckar. Även helvita med bara en svart fläck kan vara marmorerade. Eller en som är svart o grå fläckig över hela kroppen. Fläcken fick en ganska rolig teckning.
Gud vad gulligt!! tur att hamstern acceperade chillan då :P

Alla mina hamstrar och chillor rastas dagligen tillsammans. Inte en enda som har något problem med det. Det är vanligare att en chilla sitter i en hage och snackar med en hampis än skuttar utanför faktiskt.
Men gud vad sött! hur kan det komma sej?

Ingen aning, men jag har haft det så i två år och de har kommit överens från första dagen. Hamstrarna älskar att klättra upp på chillornas svansar och sitta där och mysa. Sen ramlar de av när chillan skuttar iväg igen.
Haha, gud vad sött! :D
Värd på Choklad iFokus
Hihi, underbar bild :D
Naw, vad gulligt :D

aaw <3
Ursöt bild! :)
Vilken mysig bild, såg sött ut när de satt tillsammans
Ser nästan ut som om chillan tänker: Matte du har gett mig en för liten sandskål.
hihi bästa vänner =)!

näää vad sött