Hamstern är Lös!!
Se upp Hamstern är lös!
Öppna dörrarna
Kontrolera soffor och fåtöljer innan du sätter dig.
Se efter vart du sätter fÖtterna-Hamstrarna är snabba djur och du kan av misstag kliva ihjäl den om det går riktigt illa!
Täck över vaser,Akvarium,och andra varenfyllda saker så att hamstern inte faller i och drunknar
Många krukväxter är giftiga och måste placeras på Oåtkommligt ställe!!!
Akta El-sladdar så att hamstern inte biter i dom!!
Va försiktig med varma ( Riktigt varma) Föremål Det är inte så bra att låta hamstern springa fritt i köket.
Ta bort nålar och vassa saker,det kan skada hamsterns kindpåsar!
Se upp med andra husdjur som Hundar och Katter
Ta undan Läkemedel och rengöringsmedel samt Medeciner
Hoppas nu du får tag på din lille smitare i väl behåll!
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface

Jag skulle nog mer rekomendera att stänga dörrarna och lägga nått under så att dom inte kan smita under. Och sedan lägga ut mat i alla rum för att kunna se i vilket rum den är och sen minska sökningen till just det rummet..
Är nog lättare att fånga en hamster som är i ett rum än i ett helt hus! ;)
// Nathalie
#1 ja men om man inte vet vilket rum hamstern 'r s[ 'r det ju synd om hamstern blir inst'ng
Men om man vet vilket rum s[ 'r det ju bra om man st'nnger d;rraarna

#2 Man stänger alla dörrar och sen lägger man ut några jordnötter, kanske 10st lr nått.. Och från det rummet som det saknas jordnötter där vet du ju att hamstern är! :)
Tror nog det är bättre att den är instängd i ett rum än att den har tillgång till hela huset/lägenheten.. Större risk att hitta saker att göra sig illa på om den har tillgång till hela huset. Plus att då kanske du sett den i ett rum och sen senare så har den gått in i ett annat rum..
Så jag rekomenderar helt klart stängda dörrar! Oavsett om du vet vart hamster är eller inte! :)
// Nathalie
Håller med #3 Det är bättre att stänga alla dörrar :)
Tänkte också det, att dörrarna igentligen borde vara stängda :)
okej,okej ni har r'tt, jag ger mej <*>.<*>

#6 Handlar inte om att ha rätt utan jag talar bara från egen erfarenhet. Men olika saker funkar för olika personer! :)
Annars tycker jag att du har skrivit jätte bra!!
Jätte bra tips!
// Nathalie
#7 okej tack,tack ,*