Vilhelm
Igår fick jag hem min 8:e hamster i ordningen. Han är mest min brorsdotters (My, 7 år), men kommer bo hos mej, så vi har delad vårdnad kan man säga ;D
Han hette Pontus från början, sen fick han heta Robban, men jag frågade om han kan få heta Vilhelm å kallas för Ville å det gick hon med på :)
Han är köpt på djuraffären i Ludvika nångång i somras å är ca 4-5 mån gammal, jag har satt 4 juni 2008 som födelsedatum :P
Vilhelm är Normalfärgad Kh, min första Kh-hamster faktiskt ^^
Söting! ;)
#3 Tack :)

Sötnos!
Söt och bråkig har jag hört ;)
#6 Mhm, kan man ju säga ;) Hoppas på en god natts sömn natten som kommer, för jag fungerar inte annars.
men vet du vad? Får du inte sova i natt, eller nästa osv, så kommer du tillslut vara så trött att du sover som en klubbad säl av ren utmattning ;)
Vilken sötnos! :)

Åh vilken sötnos! Och välkommen till KH-gänget! 
söta bilder på vilhelm
#8 Jag fick faktiskt sova natten därpå, underbart! :)
#9/11 Tack :)
#10 Tack Tack ;)
puttar upp
Hihi , ser ut som en nyfiken liten parvel! :)
Ja, det är han! Han älskar dessutom att komma ut ur buren.
Han står i köket på natten, så när mamma kommer upp på morgonen blir han jätteglad å vill komma ut. Hon försökte ge honom en gurkbit igår morse, den såg han inte ens utan klättrade upp för armen på henne med detsamma :D
Förlåt om jag skrattar, men han är så söt med sina manliga *harkel* juveler … ;D
#20 haha, han kallas Pungen lite i smyg här hemma ;D Mamma har dessutom sagt åt honom "Du skulle va mycket sötare om du inte hade så stor pung", hihi.
Det var du som sa det! 

Va stor han har blivit! Sötis 
Han har ökat c:a 10-20 gr sen han flyttade till mej -ler-
Tack
Sista bilden är för härlig, han är söt med sina kronjuveler! 
#33 Jag gillade också den bilden skarpt :D
#37 hihi vad söööt
#38 Visst är det? Det är sällan han fyller kinderna så pass mycket å kameran åkte fram fort :)
Ville är jätte söt, en jätte fin nf med! <3
Tackar :P

Han är jätte lik min lilla Börje! Även med sina juveler… 1/3 av hamstern är ju pung! Skulle behöva en skottkärra till dem. 
#42 haha, ja :D Fast jag tycker inte att den är så stor längre faktiskt, men jag är väl van att se den antar jag :P
Vad roligt med nya bilder på honom! Han är jättesöt. 
Idag har Ville namnsdag :)

grattis söta ville på namnsdagen din