Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1411 ggr
Gasoline
0

Ögonbryn?!

Har haft min hamster sedan påsk någon gång, och då skulle Toel, som han heter, inte vara mer ca 2 månader. Kollade lite på honom idag, och de senaste veckan har han får "ögonbryn". Är detta normalt, som jag har för mig så är väl de ett ålderdomstecken?

Blir bara lite fundersam… Kanske bara ska bli så?

kajsa_karin
0

Har aldrig hört talas om ögonbryn

Gasoline
0

#1 Hmm, ja, då har jag blandat ihop det med något annat djur, kanske hund? Ska försöka ta kort på detta sedan. Ska bara hitta kameran.

Sara87
0

Hur menar du med ögonbryn?

Gasoline
0

Hmm, vet inte riktigt hur jag ska förklara det, han har fått tjockare päls, som ögonbryn, ovanför ögonen, i samma för som honom eller något ljusare kanske..

Vet inte riktigt om min hjärna överdrev sist jag kolla på det eller om det är påväg bort nu, för det syns inte lika tydligt. Försökte fota det idag men allt jag fick va suddiga kort.

emma071
0

jaha…intresant :)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

southdakota
0

Tror inte det är något farligt, men du får gärna fotografera så att vi andra får se vad du menar. Glad

Bulba
0

Äldre hamstrar brukar väl bli tunnhårigare och tunnhårigare och inte tvärt om? Det kan ju vara en så att pälsen utvecklas :P

Gasoline
0

#7 Jag vet faktiskt inte, för nu är dom snart borta. Skit skumt =/ Haha!

hidianan
0

vad konstigt, hur ser det ut nu, har det försvunnit?

Gasoline
0

#9 Nu har jag inte sett hamster på 2 dagar, endast hört honom på natten när jag sovit (endast då jag varit hemma). Men sista jag såg honom så hade det försvunnit nästan helt.

Måste säga att det va jätteskumt med dessa ögonbryn…

southdakota
0

Jag tror det är lite färgskiftningar i pälsen faktiskt.