Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 838 ggr
N-D-U
0

ALLA STOCKHOLMARE

Någon som  vet en bra djuraffäre i centrala stockholm, ska gärna ligga så nära centralstationen som möjligt! :D

empan-hampus
0

I kista har du Arken, dom e bra. Stinsen har också en.. men minns inte vad den heter.

kajsa08
0

Det finns en på Vasagatan 10, snett över  Centralen. ZOOfia City heter den. De har ett brett sortiment, verkligen bra. Det var ett tag sedan jag var där, typ 1 år sedan, då hade de inga djur till försäljning men massa annat smått och gott för djurälskare!

HappyCatMeows
0

Jag var inne på Zoofia City som hastigast för någon månad sedan för att köpa vattenflaskor. Det var rent och snyggt och det fanns lite av varje. Men hu så dyrt jämfört med zoovaruhusen som ligger lite off (Bromma Zoo, Sthlms Zoovaruhus och Vinsta till exempel). Men det är nog det som ligger mest centralt.

Mammut Zoo på Herkulesgatan 12 ligger också inom promenadavstånd från Centralstationen. Men jag misstänker att den kan ha stängt ner för deras hemsideadress var en bruten länk och jag hittar ingen aktuell info. Någon som vet mer? Det var/är en ganska stor zoobutik som jag inte besökt på fem år eller mer.

Sigriiid
0

Mammut Zoo har stängt ner så vitt jag vet, men det var som sagt var flera år sedan.
Bromma Zoo är billiga och bra. Sedan så finns Alba zoo på folkkungagatan som är rätt okej, jag praoade där nu under våren ^^

Bromma är bäst! =)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Zheverez
0

finns tid att resa så lönar det sej att åka ut till vinsta där finns två zoobutiker nära varandra.

vinsta zoo numera arken och djurkompaniet vägg i vägg med coop.

båda har djur och massor av tillbehör.