Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 862 ggr
Nusse123
0

Parade (svar snabbt!)?

Mina två dvärgar möttes idag, dom är kille och tjej så man får hålla riktig koll på dom så dom inte parar sej…Tungan ute

Men idag gick det lite långt då jag tittade bort en halv sekund… såg honom stå på henne när jag vände tillbaka blicken, vet att det inte hade pågått så länge (tittade ju bort en kortis) och jag tog genast bort honomObestämd

Men undrar liksom om det finns några "kännetecken" för att se om det tog? kollade lite på henne, men kunde inte se något specielltObestämd nu sitter hon som vanligt i sandlådan och gör sig fin… vill inte ha ungar än, hon är för liten och jag har inte läst på tillräckligtSkrikandes

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

UlrikaD
0

Som du själv skrev, man får hålla koll så att de inte parar sig. Varför lät du dem träffas? Bättre att ha dem ute var och en för sig så slipper man vara orolig för att någonting ska hända.

Royalz
0

Varför släppte du ens ihop dom när du inte vill ha ungar? :)

kajsa08
0

Jag själv tycker att det är synd att klanka ner på Nusse. Saker händer och hon eller han vill bara ha svar på sina frågor.

Nusse123
0

#1 & #2 jaa, säg detTungan ute Jo, men jag vet inte, brukar funka super…Har dom liksom i handen så jag känner ju om nått händer, gjorde bara som "vanligt"Obestämd men tror faktiskt inte det är farligt (kan jag lugna er med) ville bara liksom vara på den säkra sidan, kolla om nån kunde hjälpa…

Tja, det kommer ju inte hända igen iafOskyldig

Mvh Maja

Sara87
0

Du får vänta å se om det tog helt enkelt. Tror det är enklare att se på guldar än på dvärgar om det tog då det är enklare att kolla brunst på guldar.

Nusse123
0

JO, så är det… men hon är iaf 4 mån nu så… Men jag hoppas och tror att det inte är något problem

Mvh Maja

southdakota
0

Om hon är fyra månader ska hon nog klara det, det är visserligen minimiåldern men ändå. Glad Jag vet inte hur tydligt man upptäcker brunsten hos dvärgar, men annars kan du ju kontrollera hennes brunst.

hidianan
0

Det borde gå bra och det hoppas jag :)

Royalz
0

Oftas brukar det inte ta på bara ett försök :)

Nusse123
0

#7 ja precis

#8 jaa tack

#9 nej precis

Mvh Maja