Älskade Qasala
fick igår åka till himlen. Qasala skulle blivit två år i oktober. Hon överlevde livmodersinflammation som jag behadlat med antibiotika. Men tyvärr fick hon en knöl på magen, troligtvis cancer sa veterinären, den växte fort och igår hade hon bitit hål på den så då åkte vi till veterinären på en gång.
Ulltussens Qasala var den snällaste hamster jag haft. Hon kunde bara sitta i min hand och "kuttra" medan jag klappade henne.
Tog en bild strax innan vi gick in. Hon fick lukta på gräset så hon fick en smak hur det är i himlen.
Tråkigt :( RIP!

Ja det var inte skoj alls. Har ingen bebis efter just henne, men efter hennes syster. Guldgruvans Doodle heter han
Beklagar. =(
Nej vad tråkigt! Så söt hon var. Beklagar 

vad tråkigt. R.i.p.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

R.I.P !

Beklagar verkligen! Vad fint att ta ut henne på gräsmattan innan.

va tråkit R.I.P :(

tråkigt när de lämnar in.
Gud vad tråkigt, så himla söt! R.I.P.
Vad tråkigt slut när hon har kämpat så :(
Håller med Ulrika, det var fint att låta henne vara i gräset innan.

fy vad tråkigt. :( *kram!*
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Vad tråkigt. :( På kortet påminner hon jättemycket om Greta (Hälsingeskogens Kameliadamen) som också blev en bit över 2 år.

Beklagar :( Det var fint att sätta ut henne på gräsmattan, tycker jag med.

Tråkigt beklagar verkligen sorgen
:( Sov gott Qasala.

Tack för trösten alla. Ja hon verkade trivas på gräset och nu i himlen har hon massa gräs eller om hon kryper runt i nån gosig soffa kanske;) kan bara tänka mig att få gå loss på en mysig soffa och bara gnaga sönder och göra gångar är väl himmelriket för en hamster=)
Beklagar verkligen. Kram.