Köpare man inte kan lita på
Just nu är jag väldigt ledsen. Det känns som mina hamstrar är slit och släng. Jag älskar verkligen mina djur och jag vill att de kommer till bra hem.
Tyvärr har det varit en del strul. Har goda vänner som ställt upp med transporter osv, men tyvärr blir man besviken ibland på köpare som inte är de som man tror de är, det är jättetråkigt.
Mina djur är guld värda och är det någon som vill tinga en hamster så vill jag att de presenterar sig själva så jag vet att de får ett bra hem.
Dessutom kommer jag aldrig levera djur till någon utställning eller dylikt om jag själv inte är där, aldrig.
Har just fått tillbaka min Prickis, eller hon kommer hem på söndag igen, jag längtar! Hellre har jag många djur än låter dem hamna nånstans där jag inte vet hur det kommer att bli!

Jag håller med. Djuren är inga slit och släng saker

ett annat jobbigt moment är uteblivna köpare.
de bokar en tid,själv avstår man från annat så man är hemma.
de kommer inte,hör inte ens av sej. när man får tag i dom så får man bara dåliga ursäkter.
tror de verkligen att man inte har nåt annat liv mer än att sköta hamstrar å sitta hemma.
sen när man håller djur å transporten el hämtningen skuter de upp å tillslut avbokar. man kunde ha sålt till nån annan,sen är djuret för gammalt ,de flesta vill ha djur under 2mån.
sitter just nu med en dv som jag är osäker på om å när den ska hämtas.
#2 Sånt är jobbigt! När jag hade min kull så var det många som mailade men sen inte svarade, även en som jag hade mailkontakt med ganska länge och som tingade en unge men sen bara slutade hon höra av sig.
Förstår varför vissa uppfödare väljer att ta tingningsavgift, det kommer jag nog också göra om jag börjar föda upp i framtiden.
Vad tråkigt!
Är själv alltid lika "orolig" när det är dags att sälja iväg ungar (kaniner för min del).
Vissa har kommit till en del oseriösa hem tyvärr.
Också varit med av min beskärda del av folk som inte dykt upp alls vid avtalad tid, eller som ändrat sig i sista sekund.
Jättedrygt!
Jag har nog haft tur med oseriösa köpare. Alla som har bestämt tid för att komma och hämta sin unge har kommit :)

att ha mailkontakt enbart har sina nackdelar.
jag missade ju några som hade intresse när min dator krachade å jag var tvungen att låna dator vilket kunde ta dagar ibland.