Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 863 ggr
Odette
0

Galler Galleri

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köpt en ny kamera nu, äntligen :-D tar väl ett tag innan man lärt sig hur man bäst kan använda sig av alla funktioner å så men har iaf tränat lite på zoom och skärpa, på hamstrarna ;) tänkte slänga upp några galler gnagar bilder här, enjoy! :)

(här är då Blake, han börjar lite försiktigt med att bara smaaaka lite på gallret…)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Odette
0

sedan undersöker han gallrets omfång.. jag var inte riktigt med på alla rörelser så jag fick inte med hans huvud, men gillar bilden ändå iom att skärpan ändå är så pass bra att man ser dom små sandkornen på lill tassen *naw*

_

Odette
0

å sen tar han sin första smakbit.. hihi

_

Odette
0

å han gillar't!! grrr wraowrr mjarrrhh *äta äta äta*

(hehe, kollar man riktigt noga så ser man att han är så inne i galler gnagandet att han inte ens märker att han luggar sig själv med vänster tassen..)

_

Royalz
0

Haha ^^

Det är inte bra att dom gnager, kan förstöra tänderna, inte så bra kanske :)

Odette
0

men det här är ändå min favvo, iaf av dessa galler bilder (gillar i vanliga fall inte att fota genom galler men)

han ser ju så stört skönt coool ut! :-)

_

Odette
0

får kassera alla mina inköpta burar då och skaffa duna burar. eller tandskydd. ;)

_

kajsa_karin
0

Visst kan de förstöra tänderna. Men mina hamstrar har bott i Gallerburar och de har inte fått förstörda tänder trotts att det gnagit i bland. Men jag lägger in Gnagpinnar till mina och roliga saker så det har låtit bli gallret. Mina hamstrar har bitit  sönder plasten på Dunorna vid flask hållet och de är ju inte särskilt nyttigt de heller. Brukar ge dem kartonger och toa rullar de kan de gnaga sönder utan att det gör nått. Tror att de gnagaer galler för det har tråkigt

raudur
0

haha han har en vit gul tand och en hel gul tand på bilderna ^^

Sara87
0

#3/5 Ursöta bilder :)