Planerad kull-rex,satin i många färger
Föräldrar:
Våran Guldgruvans Brie, offwhite s.ö (BIS2 i pet, ck)
&
inlånade Curlys Calvin Klein Nf satin rex
Parning planeras så fort Brie väljer att brunsta efter utställningen på lördag (9maj)Beräknas vara levklara runt slutet på juni
Färger som kan dyka upp är: creme, offwhite , nf, silvergrå, b.ö silvergrå, rost , cinnamon ev svart, dove och **choklad
**Det kan komma både satin och rex
På bilden Pappa(bild tagen av hans ägare Sabina)

kul
Vad kul! Spännande och se vad det blir när det är så många förväntade hårlag och färger 

Åh vad söt hon var! Ser u5t som min drömhamster, men köpte en svart kille istället. Men fy så fin

En b.ö silvergrå hade inte suttit fel :D
#3 ja det ska bli roligt att se vad som dyker upp:)
#4 tack, ja hon är så fin
#5 ja jag hoppas det kommer en b.ö silvergrå satin till mig *mums*Eller en nf satin…eller va sjutton, jag kommer vilja behålla alla hihi
Igår kväll var det kärlek i luften och en parning blev gjord
Nu håller vi tummarna hårt!
Jag kan tillägga att jag är väl medveten om att det inte var hur länge sen som helst som Brie hade sin förra kull. Men jag kan försäkra er att jag var noga med att se att hon är återställd, fin i hull och mår bra i övrigt.
Jag hade såklart önskat att jag kunde ge det ett litet tag till men Brie börjar bli gammal och efter juni fram till okt så kommer jag inte ha möjlighet att ha någon kull. Tiden finns inte till då huset ska målas och sen ska jag antagligen in på sjukhus i perioder igen under sensommaren/hösten. Efter det är Brie för gammal och även mina andra honor som är för gamla för att få sina första kullar då. Detta skulle betytt att jag inte skulle haft någon hona att ta min andra kull på i år och inte heller någon hona jag kan få kullar efter nästa år..
Men som sagt, bara för den saken skull hade jag ju ALDRIG tagit denna kull på Brie om jag inte ansåg att hon var redo för det.

Grattis :)
hoppas det kommer någon söt till mej då (:

Vad gullig och vad kul vet du jag har haft 24 dvärg hamstrar :D
Brie är nu inne på dag 11 i dräktigheten nu. Hon har gått upp i vikt och små bulor syns på sidorna. Så luras hon inte nu så är hon dräktig :)
Oh gud va roligt :D

Åh hoppas de finns en cremeflicka till mig :D
#14 Då ska jag genast skriva upp dig på kö-listan. Klart du ska ha en bebbe efter Calle:)
Jag vill gärna skriva upp mig på en krullis om det blir någon, helst creme, men nf är OK också.
PS Satin är en bonus. PM:ar dig imorrn
Skulle gärna sätta upp mig på listan ifall du får en silvergrå b.ö satin eller en rost satin hane 
Blir det satin rex skulle det va ett +
#17 & #18 ni är uppskrivna på tingningslistan. Det är mååånga som vill ha satin och rex så kön börjar bli lång, dessvärre kommer ju långt ifrån alla bli satin el rex eller både men jag hoppas att så många som möjligt ska få det dom vill ha :)
I morgon är det dags, då ska de små födas!
Inatt föddes de små:)
Vad kul :) Grattis!
Grattis, har du räknat "makaronerna"? Så söta föräldrar! 

Grattis!
Tack allihopa! det blev 11st. Fortsättning följer i tråden "Rex/Satin kull född"

grattis
Grattis!