Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1542 ggr
southdakota
0

Hylla

Hej allesammans!

Någon som känner till en hylla från tex. IKEA som är tillräckligt stor för att ställa 130 liters samlarlådor och dunaburar av största storleken på?

När jag så småningom skaffar fler djur vill jag gärna ställa burarna på en hylla.

Några förslag? Ni får gärna länka från ikea.com.

southdakota
0

Putt!

Ingen som vet något?

Royalz
0

Är det inte bättre att bygga egen hylla? :) Då får du måtten du vill ha själv. Hyllorna på Ikea brukara vara svin dyra.

southdakota
0

#2 Det verkar lite krångligt att bygga själv och så fasligt dyra är de väl ändå inte? Flört

Royalz
0

Om du menar hyllplan, så nej dom är inte dyra ^^ Oj, trodde du menade bokhylla xD

southdakota
0

#4 Jag menade bokhylla. Flört Men jag tycker IKEA har billiga bokhyllor om man jämför med bokhyllor från andra ställen.

Royalz
0

Jaha ^^ Men det finns nästan ingen som är så bred som lådan är, om det inte gör något att lådan sticker ut 15-20cm finns det nog några stycken :)

southdakota
0

#6 Jo, det är svårt att hitta tillräckligt stora.

Har hittat en, men då blir den nog alldeles för stor.

Eloz
0

Jag kom på en sak Glad  Du kanske kan köpa  Antoniuslådor, de finns det ju en ställning för också Skrattande

UlrikaD
0

De är ju ganska mycket mindre än både 130l samla lådorna och de största duna-burarna. Inte så kul att byta ner sig i storlek kanske.

Annars brukar de ju ha billiga lagerhyllor på Rusta och Jysk bl.a. Kika där.

Eloz
0

#9 Okej :)

southdakota
0

#8 Ställningen är praktiskt, men Antoniuslådorna blir nog lite små. Tack för tipset ändå!

southdakota
0

#9 Tack, ska kika där då! Skrattande

mocchino
0

Niklas bokhyllan är ju annars toppen! Tyvärr görs ju inte den längre men den går ibland att få tag på begagnat på blocket om man har tur.. Den brukar inte vara så dyr.. :) Och den går ju att bygga hur bred man vill och med hur många hyllplan man vill.. :) Mer lr mindre iaf. ;)

Annars har jag hört att Ivar (tror jag den heter) ska vara bra.. :) Den går väl också att bygga ihop lite hur man vill tror jag. :)

// Nathalie

southdakota
0

#13 Ivar har jag också hört talas om, ska kika lite mer på den. Ska kolla blocket också. Glad

Zheverez
0

ikeas lagerhyllor då?

hade två ihop förut.

med ihop menar jag inte bredvid varandra utan en framför den andra.

hade så för de hyllorna var så smala att det inte gick att ha burar i bara en. med två ihop blev det bra bredd för burar.

Imasy
0

En annan tanke som slog mig var att man tar skrivor, tror Ikea säljer dem som vanliga skrivbordsskivor, och fäster dem i väggen med konsoller.