Sobel Roan?!

Roan är den inte. Om den är sobel över huvudtaget är inte säkert då man inte kan se ögon ringarna på den ännu. När fick Madonna sina bebbar?
Hon fick dem 11 Maj. Vore det inte konstigt om en creambaserad färg får en svartbaserad?

#2 det beror väll på vad som finns i föreldrarnas stamtavla med :)
#2 det kan finnas svart bakåt.
H*n är inte roan utan sådär kan det se ut när mörka färger blir ba, fats det kommer inte synas mycket när den blir äldre.
Morr om hon inte är sobel. Hörde mig för o blev tillsagd o vänta. ringarna runt ögonen kan dyka upp när hon blir lite äldre

Tittade igenom gamla kull-bilder på sobel härhemma. Och här har jag kunnat se ögonringar vid 5 dagars ålder. Kanske tidigare men jag har inte tagit bilder på någon kull tidigare än det.

Om man kollar vid huvudet tycker jag nästan att det ser ut som att den är vilttecknad så kanske en nf? :) Det finns ju dom som är väldigt mörka som små.. :)
// Nathalie
Tycker oxå att den ser ut att vara vilttecknad, kanske sg, nf ..
Knepigt det där med färger :/ Jag som ville ha Sobel. men men man får inte alltid som man vill haha
Nämen så smarta ni e, ja det ser faktiskt ut som en viltfärgad^^

Jag tror det är en sg!:D

Du får vänta helt enkelt tills de blir lite större. Det ändrar sig väldigt mycket i början. Hur många ungar fick hon?
Jag har inte lyckats räkna men det var inte så jättemånga.
Hur ser bebben ut nu?

nu har det ju gått 10dar så nu borde det synas vad den har för färg