Hamster iFokus

Hamster

Etikettutställning
Läst 1290 ggr
Raja
0

Träff i Gbg?

Slänger ut en liten intressekoll här på hur många som skulle vilja komma på en sån Glad Hamsterrace, grillning/piknik, tipsrunda eller bara en fika? Gärna efter löning Tungan ute

amela87
0

Vist jag är med på d! Flört Skulle va kul med fika/grilling o att alla tar med en av sina hamstrar. Har velat ha en Hamster träff länge nu Oskyldig

Raja
0

#1 Jättekul :) Har ett ställe nära mig där man kan grilla och sitta på en gräsmatta med hamstrarna. Går inte så mycket folk där utom dom som rastar hundar men det är bara att sätta upp en liten skylt och be folk hålla dom kopplade så ingen olycka händer. Tyvärr är man oftast för lat och hoppas att nån annan tar initiativet :P

amela87
0

#2 Va skoj! Vart bor du?Flört

vekan
0

Det låter mysigt, bara göteborg kunde ligga lite närmare. Flört

Raja
0

#3 Jag bor vid Vårväderstorget.

amela87
0

#5 Va skoj ja bor i Tuve. ^^

Raja
0

#6 Aah då är det ju inte så långt bort :)

Kom på att man kanske kan ha en liten mer spontan träff ganska snart (för att dämpa suget:P) så kan man planera in nåt mer ambitiöst senare. Är trots allt lite kallt fortfarande att ta ut dom små.

amela87
0

#7 Ja visst ja drar med Tina (TiinaN här på HIf) Flört

Raja
0

#8 Ju fler desto trevligare Skrattande

amela87
0

#9 Japp ;)

Raja
0

Putteliputt. Nån mer som är sugen på att komma? Glad

Zheverez
0

kul att ni också ska ha träffGlad

kom ihåg att fota å berätta hur ni hade det.

petuina
0

Jag kan nog komma (: , bor i Torslanda!

novas-hamster
0

jag kanske me kan dyka upp. bor i björkekärr ;P

Raja
0

#12 Ja det ska vi göra :)

#13 och #14 Kul att det blir fler Glad

Har inte hunnit kolla mitt schema men nästnästa helg kanske funkar?

Alexandra-S
0

Jag kanske kan komma, om jag skulle bo hos min moster i Majorna :) Måste bara veta lite förväg när det blir! :)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

novas-hamster
0

nja helgen runt den 3 maj fyller jag år och helgen efter det är det utställning i stkhlm. =) kram Noomie

amela87
0

va skoj att fler är intresseradeFlört

Raja
0

Jag tänkte mig typ den 25/4 eller den 16/5. 23/5 funkar också för mig men det är väldigt långt bort :)

novas-hamster
0

dom datumen funkar för mig i alla fall Flört

EmmaJorunn
0

vi är påGlad. Bor i frölunda. men om hamstrarna skall med kanske vädret får avgöra vilken dag det blir?

Raja
0

Tänkte att vi kan vara ute om vädret tillåter annars får vi plats hemma hos mig :) Om vi inte blir typ 30 pers då :P

amela87
0

16/5 lr 23/5 funkar bäst för mig Flört

Alexandra-S
0

Jag kan nog vilken dag som helst! Glad

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

EmmaJorunn
0

Ja, vi kan också vilken dag som helst, bara vi vet ett tag innan så att vi inte planerar något annat.

novas-hamster
0

Om vi blir många kan vi ju träffas hos mig nere vid sjön. där finns grillingsmöjligheter och gräsmattor för hamstrar ;P

samt badmöjligheter =)

amela87
0

#26 Vart bort  du?Glad

MickiRosa
0

#27 i björkekärr bor noomie=) vi kommer ner till gbg den 23 juni och åker hem den 2a juli, så då kan vi komma med=)

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

amela87
0

#28 Va skoj! ^^ Ska bli kul o lära känna fler hamster folkFlört

novas-hamster
0

Jag bor vid härlanda stjärn. Det är ett stort friluftsområde med flera sjöar osv..kram

amela87
0

# 30 härligt :)

novas-hamster
0

ni kan ringa mig så man kan bestämma något ihop

0735828263

EmmaJorunn
0

Nu när ändå alla Göteborgare är samlade så tänkte vi bara höra hur intresserade ni skulle vara av en gemensam beställning från djurbiten?

Vi hade nämligen tänkt beställa några saker och frakten blir billigare om vi är fler.

Ni kan pma oss med en lista på vad ni vill beställa så beställer vi allt och vi skulle kunna dela ut det på hamsterfträffen eller så får ni gärna hämta det någon annan gång.

Låter det intressant?

amela87
0

#33 beställa vad? =/ ursäkta ja e lite trög idagTungan ute

EmmaJorunn
0

Hamstergrejer, eller andra djursaker från en Internetdjuraffär där vi som har medlemskap här får 10 % rabatt på. Kolla in hemsidan! www.Djurbiten.com

EmmaJorunn
0

är det något datum bestämt än?

bells
0

Oj, vad kul! Kanske också kan dyka upp! Kan dock inte den 16/5..

Raja
0

Har blivit lite ändringar i mitt schema så den 17/5 skulle funka bättre för mig. Är det någon som kan komma då?

amela87
0

#38 Funkar för mig med Flört

aliciia
0

Jag vill, tror jag kan den 17e maj :)

zazzmi
0

Skulle vara jätte kul! jag bor i olofstorp ( een bit utanför gb)

EmmaJorunn
0

blev det någon träff?

zazzmi
0

uNDrar också, om jag kommer fäljer jag nog med syrran.. (hon över)

Raja
0

Det blev ingen träff när det var tänkt men är mycket möjligt att det blir av någon annan gång :)

novas-hamster
0

verkar inte så…ligger sjuk nu=(

Zheverez
0

hoppas ni får ihop en träff.

det brukar vara kul på träffarna.

våra i barkarby,sthlm har alltid varit trevliga, hade vår tredje den 24/5. de andra två var förra våren och försommaren.