Färghjälp
Vad är denna dam för färg? :)
Tack på förhand!
Mvh,
Moa
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
En bild till.. :) Och ja, ögonen är svarta, inte rubinröda eller röda.
Mvh,
Moa

Hmmm.. ser ut lite som en dove eller någon minkvariant >_<
Har du inga bättre bilder? Under bättree lyse?
Nej, men jag kan säga som så att på andra bilden så ser hennes färg ut precis som hon ser ut. :) Oj vilket underbegåvat svar från min sida, haha.. :D Jag hoppas att du förstår ändå. Jag kan också säga att hon är en Djuraffärshamster, så hennes färg behöver inte direkt vara standardenlig, vilka färger som helst kan ligga bakom henne. Hon är sådär gul-beigeaktig.
Mvh,
Moa
Dove kan hon inte vara eftersom dove är rö :)

Dove's ögon blir väldigt mörka på vissa med åren och kan uppfattas som svarta/mörka.

Champang tycker jag den ser ut att vara

Ja på första bilden ser det ut som Champagne :)
Jag har haft henne från det hon var en liten bebis, och hennes ögon har alltid varit svarta.
Så champagne verkar troligt? Finns det några bilder på hamstrar i den färgen så att jag också kan få kika? :)
Mvh,
Moa
Om hon har haft svara ögon hela tiden så är hon inte Champagne heller efter som den färgen också har röda ögon.

Fler bilder! :)
Jag ska fixa fler bilder *suck*. Jag som var så nöjd med de där korten! Hon är groteskt svår att få bra kort på. Grrr på er som ber om mer!! :P Men nu måste jag pysa, vi hörs! :)
Mvh,
Moa
Mvh,
Moa
Tycker helt enkelt att hon ser ut som en offwhite…
Hon ser alldeles för grå ut för att vara offwhite tycker jag :)
Jag skulle också gissa på champagne av det som finns att välja på vilket inte är mycket.