Artikelförfattare sökes!
Undrar om det finns någon med tid, ork och engagemant att fortsätta göra klar denna artikel om guldhamsterns färger ?
Finns en till likadan artikel jag har påbörjat med dvärgar, fast den är långt ifrån så många bilder som jag har fått ihop med guldarna.
Tycker vi ska ha info om de olika färgernas utseende, men jag har lite tidsbrist :S
Vad tänkte du på för info om färgerna då? Lite osäker på hur du menar.
Ja, fler bilder på guldisarnas färger behövs…
det jag började med var att samla in bilder på de olika färgerna, något mer än så kan jag inte minnas att jag har hunnit spåna i artikelns utförande ;)
Men några rader om färgens utseende tycker jag väl ska stå med, då en bild ibland kan vara missvisande.
Kan bidra med lite bilder om det behövs.
Jag kan ju inte speciellt mycket men kan bidra med massa bilder :)
Man kan ju faktiskt samarbeta med någon om man vill det också, det är ju inget krav att det bara får vara en författare/ artikel :)
Jag vill väldigt hjärna hjälpa till! men tror inte att jag är kapabel att skriva allt själv :)

jag kan bidra med bilder , det har jag massa av :p
på silversobel,Creme,offwhite och svart bandad ;)
även på ungarna.
Men bra att så många erbjuder bilder ^^
#11: Jo, det förstod jag med. =)
Men jag har själv fullt upp med att skriva ihop artiklar, så jag hjälper med det lilla jag kan - bidra med bilder. 
Kan bidra med lh Creme rö ba, nf kh, nf lh, rö silvergrå ba lh och svart ba kh sa :)
Värd på Choklad iFokus
Jag kan bidra med: Gul bandad KH, Svart skp/vit KH, Svart KH, Black/yellow KH, Offwhite bö LH och Creme sö LH :)
Kan fixa Choklad Satin LH, & Creme KH, Normalfärgad bandad LH , men har för mig att det redan fans massa NF ?
Ser fram emot artikeln med dvärgarnas färger

Kan bidra med sobel LH och gul bandad LH 
Inga som vill påbörja artikeln med mej??