Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 958 ggr
[Hamster95]
0

Idag var Totte ute..

något som starkt uppskattades av honom :D

Mirzadancing
0

kul,men jag ska inte ännu ta ut min hamster .

Sara87
0

Alltid kul att ta ut hamstern :) Men det dröjer här. Alldeles för kallt å blåsigt här än. Väntar nog minst 6 veckor till.

[GeeGee]
0

Jag tog ut min Totte och för några dagar sedan men bara ne liiten stund för att det inte var så jätte varmt

[Popcorni]
0

Vad roligt att hamstrar kan börja gå ut korta stunder lite här och var i landet. Glad

Anfa
0

Lycko er som bor i söder :) Här uppe har det varit minusgrader ganska länge. Men idag skiner solen och det är ungefär 8 grader Cool

vekan
0

Igår var det 17.5 grader hos oss. Har kunnat ta ut Stigis ett par gånger iår. Glad

Anfa
0
 #6 Skryytmåns XD

Men i Maj så far vi till Mallorca :) Längtar…

Alexandra-S
0

#5 oj! Vad kallt! Jag hade 22 går :)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

nonisaga
0

jag tog ut min i lördags, då var det 27 grader här ;D

vekan
0

#7 Vi hade 19 igår. Oskyldig

Anfa
0

Igår kunde man vara i T-shirt ett tag :)  Mysigt att gå ut me hunden var de också… det var mellan 10 och 15 grader :)

Ser ut att vara sol och bli ganska varmt idag me :D Men vi slår inte 27 graderXD Hur länge har ni haft snön borta?

Zheverez
0

jag har några som är extra gosiga å lugna.

de får turas om att vara med på hundpromenaderna.

har en munktröja med stora fickor,där får dagens hamster sitta. går vi till nån bra äng så får den komma ner en stund.

än har de bara fått vara på balkongen el i fickan har inte varit varmt nog än för att låta de gå på marken.

tror inte jag kommer våga ha nån på marken i år efter alla ohyrerapporter.

Anfa
0

#12 Bor du på landet?

Zheverez
0

bor i en förort till sthlm.

är ungefär som att bo på landet i den del vi bor i.

Anfa
0

#14 Oki, lät så härligt att kunna gå till en äng Cool Längtar tills i sommar, då vi bor i stugan :)

Bulba
0

#12 vad e det för ohyra? låter ju läskigt. menar du att det ör mycket fästingar eller är det löss och sånt?

Anfa
0

Hur varmt ska det vara för att kunna ta hund hamstrarna?

Sara87
0

#17 minst 20 grader å ingen blåst enligt mej…

bblomquist
0

jag har väntat på dagarna.. det har varit så himla hett här! men blåsit.. ><! så har inte kunnat, buä!

Sara87
0

#19 Du hinner, men jag vet hur det känns att gå å vänta :)

Nusse123
0

Jag har hunnit ta ut hamstrarna 2 ggr i årTungan ute

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Anfa
0

#18 Okej, då kanske det börjar vara dags här uppe i norr också. Nu är det ca 30 grader :D