Långhår Planeras
Planerar att ta en kull nu i slutet av sommaren, efter Novas Pysen (dove lh) och Novas Izabell (silversvart skp lh). Söker därför köpare redan nu, finns det inte tillräckligt med intresserade så blir det nog inte av.. vill vara säker på att jag hittar bra hem till alla. Vi finns i Lycksele/Västerbotten, mer bilder och info om föräldrarna hittar du på min hemsida www.exentrions.weebly.com
Skicka intresse anmälan med ditt namn och berätta lite om dig själv så hör jag av mig! :-)
Mail: rottwa85@hotmail.com
// Monica
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

där uppe borde du lätt hitta köpare.
finns ju knappt några uppfödare alls där uppåt.
så tänkte jag också, men det verkar rätt dött än så länge.. så det blir till att annonsera som en galning å hoppas :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Jag skulle ha varit intresserad, om det inte varit så att det inte finns plats hos mig :( Blir det här deras första kull?

fina hamstrar! tips:sätt annons på blocket, då brukar d gå fort. lappar i affären är oxå bra

#4 hon har redan lagt ut på blocket :) Jag hitta den annonsen alldelles nyss.

#5 aha=) vad bra
Hehe, helt rätt.. satt ut en annons på blocket det första jag gjorde, finns ju tusentals olika annonsforum på nätet men blocket är väl nr 1. De andra känns lite långsökta. Men ska annonsera i lokala tidningar samt sätta upp annonser i affärer också, alltid ger det väl nåt…
Jo, det blir deras första kull. Min med för den delen, iaf med hamstrar :) Honan är 6 mån i juli så parningen blir i såna fall kring augusti skulle jag tro :)
_