Foto Premiär starring Nelson
Så nu har jag äntligen fått fram kameran och fotat lite. Men fattar inte hur ni andra har fått så fina bilder. Han ville ju inte sitta still och dessutom så fotade jag ju bara genom glaset, (är ju förkyld).
Men visst är han söt, jag tycker det i alla fall. Lite orolig om han väger förlite, men vä'ntar på svar på det i en annan tråd.
Så lite fotobombning…
så gullig! ^^
Min hamster Laban har en likadan leksak som honom x)

jätte söt :)

gullig :)

Tack tack, Blev överlycklig igår när han så fort jag hade ner handen i buren ville upp till mig. Tom att han sprang efter den, hiihi. Min lilla sötis.
åh din hamster är jätte gullig! hur lång tid har du haft den? :D

Vart kommer din söta hamster ifrån? Jag har själv en liten bäbis på 10 veckor som är en svart kh satin kille som rest från Göteborg ända upp till Stockholm.

#10 - Tack så jätte mycket. På söndag har jag haft honom i 2 veckor. Ur mysigt att han vill komma upp i handen direkt, var samma visa igår. Men han vaknar till lite sent fortfarande. Vaknar vid 12, så i två dagar nu har jag varit uppe till halv 3 för att få leka så mycket som möjligt med honom och för att han ska få komma ur buren och få springa runt i sitt plasthjul i hela huset. Men man märker verkligen att han inte är så gammal. Sitter inte still en sekund i handen, ahahha jätte stissig.
# åh villken resa, Nelsons resa blev kort, norr om sthlm till söder. Kommer från barkarby. Hittade en uppfödare av en slump på blocket som precis hade leveransklara ungar. Hon hade två svarta kh satin hanar kvar, så det var faktiskt min man som valde honom. Har inte fått hans stamtavla än så jag har ingen aning om hur hans bakgrund ser ut.
Är verkligen jätte glad att vi bestämde oss för att skaffa hamster!
Så söt!

HAHA, nu hittade jag vår uppfödare här inne på forumet zheverez uppfödning