Campbells ihopsatta
Nu har jag satt ihop tre par campbells så vi hoppas på lite bebbar framöver.
Emil + Ulltussens ChiChi (Argente+Agouti)
Geishas "Didde" + Elin (agouti mottled+argente)
Angelito + Fireflys Yalene (blue+black platina)
De två första paren kom bra överens på en gång-kärlek vid första ögonkastet, medans Angelito och Yalene behöver lite tid på att lära känna varann, men det blir nog kärlek där med till slut hoppas jag.

Emil och ChiChi

Angelito Och Yalene
#2 hihi, kul bild :D Action!
Hoppas det blir bebbar framöver, håller en tumme :)
Hoppas det blir bebbar :)
Tänk på att Yalene inte behöver vara platina hon kan vara en väldigt silvrerad black med scårt när man inte har bakgrunden då den blev borttagen står albino på pappan men denna kan ju lika gärna vara REW.
Ska bli intressant att se vad som kommer :)
Lycka till med de små!
Lotta
Vilka annorlunda och fina färger! Lycka till 
Åhh hoppas att det kommer bli många fina ungar! 

#5 jag har ju stamtavlan här, den finska alltså, där finns första led: albino+albino,(inget mer bakom albinosarna, kanske vad det du menade?) agouti+argente, andra: agouti, blue fawn, argente, tredje:choklad, argente och agouti
så vad gissar du på för färger där?
Tack allihop.
Jag kände att det var dags för dom att yngla av sig, plus att det sparar lite plats i flytten. Jag har inte transportboxar så det räcker heller, så många kommer få åka i sina burar.
Jag tror inte att uppgifterna stämmer helt hundra på albinons bakgrund men det ska bli intressant…
Jag hade inte tid att titta så noga när Annika frågade på utställningen.
Går det vita ända ner i botten på Yalene?
Lotta

#9 ja i nacken gör det det

Vilka vackra hamstrar
Speciellt Angelito och Yalene såg ut som en kombination farligt mycket i min smak 

håller tummarna på att det blir något :)
vilka fina färger, lycka till :)
skulle va kuligt med bebbar
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Lycka till med allting, vi hoppas på pip i boet lite senare då. 

lycka till
#2 Helt klart mina favoriter

tack tack tack.
ja jag hoppas det kommer gå bra. för jag hade ju planerat att de skulle få ungar ungefär en vecka efter vi flyttat. nu blev det tyvärr framflyttat en vecka så nu kommer dom få ungar på den dagen vi flyttar! 

förutom angelito och yalene, de får dagen efter( de behövde en dag att lära känna varann)
Va kul med campbells bebisar. men är du säker på att det tog då?Ser de dräktiga ut?För er skull får man kanske hoppas att det inte tog på första försöket så ni hinner flytta först.
Kram

hoppas det blir många fina bebbar då :) jobbigt att dom föds samma dag som ni flyttar.. hoppas allt går bra 

#19 chichi har rundat till sig lite och är lite mer grinig mot sin make än vanligt.
#20 tack, det hoppas jag
#21 ja jag vet ju inte annars hur jag ska göra, om jag ska stanna kvar i en tom lägenhet med bebis och låta ungarna växa upp lite, och flytta dom när det är lungare. Då är det nog bättre att hoppas att de väntar med att föda tills vi kommit fram. Bryta mot lagen vill man ju inte göra, det var ju inte alls meningen.