Indy och Hiawatas bebbar
På morgonen den 8 April 09 kom det bebbar hos Hiawata. 
Har räknat dom till 10 stycken.
Far: Novas Indy, silver pearl brown, långhår.
Mor: Härliga Hiawata, silversvart skp/vit, långhår (satin).
Färger som kan förväntas: gul, bö gul, svart, choklad, silversvart, silverchoklad, black/yellow, chocolate/yellow, silver pearl, black silver pearl, silver pearl brown, med eller utan band. Skp och skp/vit hos honorna. Även cremebaserat kan komma.
Först kommer lite bilder på föräldrarna:

Jättegrattis till kullen!! De här kan ju inte bli annat än fina ju. Ser verkligen fram emot bilder på dessa under deras uppväxt!

Grattis! De är jättefina. :)
Grattis till kullen! 
Grattis :)

super fina föräldrar! jag tror bebisarna blir superfina med:D
Grattis, grymt söta föräldrar! 

å vad kul det ska bli att följa denhär kullen.
grattis.
finns det mini hiawator där så lär de bli bokade fort.
Grattis! Vill se mini Hiawator!!!

Grattis =)
Mvh Hanna
Grattis, o urfina föreldrar :*

Så skoj=) Jättefina föräldrar.
Grattis! Har du talat om tidigare att Hiawata skulle ha kull så jag missat det eller??
Vilka vackra föräldrar, bebisarna kommer bli så fina;) Grattis till dej & Hiawata!!
Grattis! Ska bebbarna ha indian-namn nu då? Lilla Fjädern, Sittande Björnen och Piggiga Kotten? 
Gratti! Vackra föreldrar :D

Min favorit är bebisen som gäspar!
Envishet och drömmar
Grattis till gullpluttarna 

Hoppas det kommer en Mini-Hia! :)
De känns så hjälplösa och kalla när man lyfter tillbaks dem… kallnar så snabbt :\ tur man kan hjälpa mammorna ;)
Inis har ju en hel del här hemma, så hon glömmer alltid en liten när hon varit och kissat i en hörna >_<
Grattis! :D Grymt fina föräldrar :)
Oh vad snygga föräldrar! Är alla tingade?

Jättesöta

riktigt spännande å se hur de små indianerna utvecklas.

ser fram emot att se de få päls å bli sötare å sötare

sötisar.
verkar finnas några nya hiawator där i högen 
Grattis till super göllig kull =D=D

härligt 
ska bli så farligt att se dom som ullbollar, då blundar jag hårt.
Vilka sötisar :D
#48 haha, va fint du radat upp dom ^^
Jättefina bebbar du har där!
Omg sötaste kullen jag sett :o
Men åååh, jag ser flera stycken som jag skulle vilja norpa :/
Gud så läkra bebisar! Jätte fina teckningar

ojoj nä nu måste jag sluta kolla, de är ju för söta hela bunten.
Oj så vackra!

ååååh sickna sötisar!!
Men nej, jag måste blunda! Offen, eller om den är gul, har bitit sig in i mitt hjärta. Dumma mig som älskar offar och dumma dig som visar så fina bilder!!! 

Men vilka sötnosar!! Och blir de ens hälften så tama som underbara Affe och Achala från dig så blir de helt oemotståndliga ju. Den svarta skp och silverchoklad skp……Vill ha!!
Tötingar!!!! 

grattis
Grattis! Så himla läckra ungar, älskar färgerna. Sköldpaddorna fastnar lätt i ens hjärta, liksom chokladisarna.
ååh så fina! verkligen helt underbara! kan inte bestämma vilken som är finast, för alla är ju jättejättefina! roligt med så vackra clara-gener =)
Underbara allihop!
Helt underbara :*
Älskar silverchoklad :O :3
oh,, vilken härlig kull! såå fina, härliga färger och teckningar.. jag skulle nog aldrig kunna välja bara en *lol*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilka underbara färger! 

Hej! Vår dator kraschade olägligt nog men vi hoppas få ordning på den imorgon eftermiddag.
Hälsningar Tazzar /via HCM

Nej, vad jobbigt. Får väl ge oss till tåls en dag till då. Men starta en ny tråd då, denna börjar bli lite trög att ladda upp.

Dem blir ju bara vackrare och vackrare för varje dag som går :)

gud såå söta !! 
Hade hoppats uppdatera med bilder idag, köpte kortläsare enbart för att konstatera att bibliotekets dator bara accepterar memorystick. Hoppas kunna fixa bilder på något sätt ändå, ska kolla om jag kan våldgästa någon kompis ikväll eller imorgon. 
Läste förresten nu att SHF-utställningen på lördag är flyttad till Södertäje, toppen för mig som bor i Tumba!

ska bi kul att se bilderna.
den som väntar på nåt gott väntar inte för länge 
Namn på C blir det. ;)
Ja, det var väl bara att ta bäbis under armen och gå tillbaka till boet, eller?