sjunger ni för era djur?
när jag matar hamstrarna brukar jag sjunga för dom.
bättre publik kan man inte ha, inget klagande på min sångröst
.
sjunger även när jag diskar så min röst får de höra till leda då de står i köket å inte kan komma undan 
sjunger ni el pratar mkt med era djur?
Jag sjunger inte, men jag pratar mycket med dom, flera gånger per dag :)

Pratar gör jag med dom hela tiden jag är vid dom! :) Kan vara allt från dagens väder till alla våra stora dagsbekymmer! haha! ;P Sjunger gör jag också väldigt mkt men kanske inte direkt till dom men för alla som hör dvs alla i lägenheten! Så dom får ju bli publik vare sig dom vill det eller inte..
Och jag måste ju säga att dom är mer tacksamma och blygsamma och säger inte att jag sjunger fult eller nått.. Värre är det med den där sonen som kommer fram till mig och skriker: "TYST!!!" haha!!
// Nathalie
Jag brukar inte direkt sjunga för dom, men jag börjar ALLTID sjunga i duschen när jag är ensam hemma och då brukar jag sjunga när jag kommer ut från duschen. Då brukar Maja stå och glo som om hon hört nått jättekonstigt :P

Jag pratar med dom om ALLT! Och eftersom jag sjunger och tar i så grannarna hör (inte bokstavligt talat) så måste dom ju kallas publik…
Så, ja, jag sjunger för dom men inte medvetet

pratar också mest, inte så mycket sång direkt till hamstrarna, men de står i vardagsrummet och får därför höra piano, gitarr och sång mest hela tiden.

Jag pratar mycket med djuren. Här dras en del fula ramsor också, speciellt till katterna, och dom kan väl ingen i min lägenhet undvika att höra
Sjunger gör jag inte… Lite hänsyn får man ju visa för småkrypens stackars öron 

jag pratar mest med dom jag med , men ibland händer det väll att man börjar sjunga lite då och då men inte så ofta :)
Mejram som står i mitt rum brukar få höra mej sjunga när jag har musiken på men inte annars.

Haha, kom precis på mig själv med att sjunga "eternal flame" (stavning?) och eftersom dom står i mitt rum så blir ju dopm publik… ja, som sagt var: jag sjunger inte medvetet…