Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1170 ggr
Odette
0

Maniac Hamster Movie

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu är den här! Maniac Hamster Movie!! Iom att jag varit hemma sjuk idag så hade jag lite tid över att sätta mig å göra denna.. Kommentera gärna, men först och främst- se och njut av de små liven :-D
Jag absolut diggar musiken, tycker den passar såå bra ^_^

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Zheverez
0

den var kul.

vad kul dvärgisen var som grävde på kanan,gången å sen satt på baken så gulligt.

UlrikaD
0

Så jäkla bra film! Vilka klätterapor du har. Jag hade varit rätt att de skulle ramla och slå ihjäl sig tror jag. Kanonbra gjort iallafall!!

Royalz
0

Kul film :) Och bra gjort!

ali97
0

bra film

hidianan
0

Vilken skojjsig film du gjort :) riktigt bra gjort också!

Odette
0

Åh,, tack allihopa för den fina responsen :o) satt inte så länge med filmen men tycker den är helt okej, hamstrarna gör det mesta jobbet så det var mer bara att klippa ihop å redigera lite ;) man får verkligen se till att dom inte kan klättra så högt när man inte har dem under uppsikt..

Tyvärr fick ju inte Kjell-Yngve vara med så mkt i denna film, men det är bara för att hon är så tråkig haha (fast jag tycker det är rätt skönt med EN lugn hamster, dom andra håller ju på såhär Dagligen *lol*)

Men kul iaf att ni tyckte om den, självklart blir den ju bättre om man ser den i youtube fönstret ist för här- det blir ju så litet.. men men, rätt nöjd att jag tog mig tid till att göra den iaf :-P

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Adina
0

Bra film, jättebra gjort :)

Sasha-Cezar
0

åå,så gullig!!

Sasha-Cezar
0

och söt,rolig också

Sasha-Cezar