Hona söker hane till låns :)
Hejsan!
Jag har en liten söt guldhamsterhona som är snart 5 mån gammal, tycker att det börjar bli dags för henne att hitta en partner =) Vill gärna behålla av avkomma från henne. Jag har inget stamnamn men har ansökt om medlemskap i SHF. Hon heter Guldgruvan's Blizzer (Ch.skp.) LH. Söker en hane med passande färg och hårlaget LH. Jag bor i Karlskoga, ca 35 min från Örebro.
Transport fixar jag =D
Passar också på att tillägga att jag letar efter en himalaya färgad gerbil till salu, om så finnes. :)

jätte söt är hon :)
jag bor också här i karlskoga =D
#2 det är ju el macos syster vet du, sarah :)
Blizzer bodde ju hos mig några dagar. Hon mellanlandade här på väg till sin nya ägare, wilse18.
Så roligt att se henne, hur mycke hon har vuxit:)Hon är fin!

jaha det tänkte ja aldrig på :D
så då äger ja hennes bror då El maco :)
skickar en liten bild på honom om du vill se hur hennes bror ser ut idag :)

#3 Jadu, vilken sötnöt! Det är förunderligt vad fort de där tussarna växer :D
Hej Wilse.. har en hane som är även från guldgruvans.. jag tror inte att de är dock släkt men vill du ha hanen iaf att låna..
Vad har honan för stamtavla?
MVH Molle08

Jag är inte så duktig på vilka färger som passar ihop och så men jag har en hane att ev låna ut.Vet ej om han r gul eller creme en.Men jag bor i åkersberga :)

är dom inte 6 månader den 29 april ? :p
#0 Jag har en hane på ca ett halv år som jag lånar ut. :)
Han är NF LH större variant med underbart temperament. Han är reggad i SHF.
Mejla b.nora.lucas@hotmail.com om det är intressant för fler bilder och mer info :)
(Det är han på bilden) P.s Jag bor i Åkersberga.
#9 denna hamster är ju en bra partner rent färgmässigt till din hona :)
Tycker som jag skrev till dig i mailet att du ska satsa på en Normalfärgad, svart eller choklad till din tjej

ha ha dejting annons
Testa söka efter gerbil på Gerbil i fokus, siamese heter färgen du söker på gerbil skulle jag tro, Himalaya heter det på marsvin, men de marsvinen har röda ögon men siamese teckning, gerbilerna däremot är svartögda, antar att du redan har en gerbil då gerbiler alltid bör leva tillsammans.
#13 men helena haha nu har du väl ändå skrivit i fel tråd. detta handlar om guldhamster, inte gerbil ;)

#14 Trådskaparen har ju skrivit att hon söker efter en gerbil också. Helena svarade ju på det.
#15 Jaha oki, det hade jag missat, mitt misstag då, sorry:)
Jag har ju en choklad dominant spot men jag vet inte hur bra han passar till skp. Kan faktiskt ingenting om skp… (a)
Attans, nu hittade jag ingen bild på honom men kan lägga upp om du är intresserad
Riktigt snygg hona du har :) jag har en nf umb hane fast han är rätt ung så jag tror inte han kan sånt xD

Ps. Känner inte att jag kan åka så långt som till stockholm, men möts gärna halvvägs :) Ds.
#20 Min NF LH hane är i åkersberga (ca 30 min från stockholm) Se inlägg 9.
Gud så vacker hon är! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Jag har en silvergrå LH hane ifall det skulle vara intressant! (:

Åhmen, jag har ju en svart LH rex med, kom jag på! hihi! (: