Sele,hur va det nu igen.....,
Jag har faktist ingen aning :S Är det verkligen gjord för hamster?

vet inte,, men jag tycker inte att hamstrar ska ha sele, och den åker väl lätt av ? På kaniner t.ex har de ju en "lång" hals eller vad man ska säga så den inte åker av så lätt .
#1 ja det är den
#2 jo men när man är ute med den så känner jag att jag vill ha det på henne
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Man tar den öglan med spännet runt magen ocg den andra runt halsen, och dom ska typ sitta ihop, jag hade en exakt likadan för några år sen, men vill inte ha längre :p
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
#4 okej tack,jag ska prova få se ;D;D
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Dom kan ju göra sig så pyttesmå så selen åker nästan av, men försök du, det brukar gå ett tag iaf :)
Själv gjorde jag selar till min hamster när jag var mindre men det var för att det fanns katter och det kändes tryggt att veta att jag snabbt kunde få tag i honom om det skulle dyka upp någon. Eftersom jag gjorde selen själv satt den som ett smäck och hamstern kunde krypa hur som helst utan att selen åkte av, men då var ju selen anpassad (skräddarsydd) efter just honom, hur de selen som köps i djuraffärer fungerar har jag ingen erfarenhet av.

Har hamstrar bra skulderblad så funkar det nog men på katter kan man inte ha flytväst åker lätt av. Men min katt går i sele just nu så det funkar.
Åkte nu lite av med hamster haha.