Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 1122 ggr
issa83
0

Det svåra beslutet är nu taget...

Det är inte bara roligt att få en kull… beslutet om vilken liten bebis som ska få stanna är inte alltid så lätt. Jag fick ju en kull 23 feb och var heeeelt säker på att det var en hona som skulle stanna. Men så blev jag charmad av en liten b.ö offwhite hane och han visade sig bli omöjlig att släppa. Kvar blev alltså både en hona och en hane. Detta skulle bara bli tillfälligt tills jag kunde bestämma mig för vilken som skulle få stanna permanent.

Och de små godningarna har inte gjort det lätt för mig precis…suck. Båda liiiiika söta och rara och gosiga. Hanen har en lite för mörk offwhite färg för min smak, men har bättre huvud än honan…suck

Nu är det svåra beslutet taget iallafall. Ska min uppfödning komma vidare så är det smidigast att honan stannar. Alltså är hanen Taurus till salu…

Det är fruktansvärt att bara tänka på att han ska flytta…Endast det bästa hemmet är gott nog åt min älskling.

Annons på honom finns under säljes tråden..

Första bilden är på honan, Pyxis som får stanna och bli mamma

issa83
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är underbara Taurus som nu är till salu…Gråter

issa83
0

Taurus har redan fått ett hem. Jag mår hemskt dåligt över att min lille älskling ska flytta, men jag kan inte behålla två st från samma kull för då tar det stopp här hemma och jag kan inte ta fler kullar och behålla någon från en ny kommande kull. Så tyvärr måste jag göra så här. Men en som jag verkligen litar på och gillar hörde av sig och det känns tryggt att han får flytta dit:)

Sara87
0

Förstår att det va svårt att välja mellan dom två godingarna!
Hoppas att Taurus får det bra i sitt nya hem! :)

Inlägget är låst för nya kommentarer