Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1583 ggr
MinLillaHamsterJill
0

Jill med tre tassar!

Någon kanske kommer ihåg, eller vet om att Jill var i knipa för en lång tid sedan. Hon var till veterinären och vi fick rådet att låta henne fixa det själv, (blodstopp, tassen var död). Och det gjorde hon också! :D

Shit alltså vad glad jag är att hon lever, för hon hade kunnat dö. Men hon klarade att låta sig tappa en tass. (Det gick jättebra så tjafs om det behövs inte!) och jag är så stolt över henne! Så nu är hon min trebenta (tassade) hamster! <3

(det tog ungefär 3 veckor för henne att läka :)

N-D-U
0

oj, ja tur att hon klarade det ;D har faktiskt aldrig hört om en 3 tassad hamster, men nu mår hon väll bra? det är ju det viktigaste!

MinLillaHamsterJill
0

#1 Japp, jag tror nog att hon känner sig speciell! ;) Hon mår jättebra. Hon är älskad av alla som jag känner och hennes ben är helt läkt och hon har inga svårigheter alls att gå omkring, springa, klättra eller andra saker så hon mår nog bra! :)

nonisaga
0

Så bra att hon mår bra :) har du några bilder?, hehe jag är väldigt intresserad om hur det ser ut (A) :P

N-D-U
0

håller med nonisaga :) är intresserad av hur det ser ut :)

vekan
0

Bild? Oskyldig

Kommer ihåg Jill, vilken tur att hon klarade sig! Skrattande

kajsa08
0

Vad roligt för dig och Jill! Helt underbart. Tänk om man blivit avlivad själv på sjukhuset om man varit med om en olycka och förlorat ett ben, det vore för hemskt.

Och hamstrar har ju som sagt flera ben, så de klarar sig med 3. Det är likadant för katter eller andra fyrbenta djur, de fixar allt galant!

Grattis! Flört

kajsa_karin
0

Huvudsaken att hon inte lider

[LoveNasse]
0

Vad farsinerande att hon på så sätt läkte sig själv :)Glad över att hon mår bra. Önskar er lycka till :P

Sara87
0

Så skönt att allt gått bra för henne å att hon klarar sej med tre tassar :)

[BARABAZ]
0

Vad roligt att hon mår bra nu! Jag har haft en hamster som saknade en tass sedan hon var liten pinkis, kallades Sjörövar-Fia. Märktes ingen skillnad på vad hon klarade av jämfört med andra hamstrar, ett riktigt energiknippe var hon och suverän med sitt lilla "träben".

Geishas
0

Ja det är ju helt fantastiskt vad bra det kan gå :)

Jag har ingen trebent hamster men en trebent gerbil har jag och han fungerar precis soma lla andra gerbiler jag har.

Lotta

[Wera]
0

Oj :) vad bra att det gick bra då!
Vill gärna se bilder på henne :D

petuina
0

Gud vilken tur!! :D

Johannafia
0

en kompis till mig har en tre-tassad dvärghamster :) lever ett kalasliv i alla fall!

[Popcorni]
0

Vad skönt att det har gått bra! Glad

Alexandra-S
0

Vad bra att det ordnade sig! :)
Håller med dom andra! Vi vill se bilder ;)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Adina
0

Vilken tur hon hade! :)

MinLillaHamsterJill
0

Oj förlåt att jag inte har sett det här tidigare, men såklart så ska jag ladda upp bilder. Men de är ganska dåliga eftersom att hon är sprallig :P

MinLillaHamsterJill
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, så här fint var det efter några dagar :)

nonisaga
0

#19 ser ut att ha läkt riktigt bra :D

emma071
0

jag säger bara OJ!

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Zheverez
0

ser ju fint ut.

så bra att det gick väl för henne.

[Isa96]
0

Naturens mirakel ;). Vad roligt att det gick så bra! Vilken fin färg hon ser ut att ha :)

MinLillaHamsterJill
0

Japp tack allihopa! :D Vi hade riktigt tur där ;) och det var ju bra att det läkte så fort :o