Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 645 ggr
Zheverez
0

roliga besked från köpare

det bästa med att vara uppfödare är nog de rapporter man får å bilder.

idag fick jag ett glädjande pm där det stod att nu håller ägaren sin hamster en stund var dag.

blir så glad när jag ser att det släppt för båda och de hittat varandra å att bådas osäkerhet håller på att släppa.

det riktigt värmde i hjärtat att få de raderna.

sen de dagar det dimper ner små bilder på hur de vuxit är också kul och de små berättelserna om vilka bus hamstrarna kan hitta på.

visst får man ibland även tråkiga besked men de är få men viktiga för mina anteckningar så jag har lite koll på vad som kan ske,om linjerna är bra el ej osv.

Royalz
0

Ja sånt är alltid roligt att få från köpare :)

hidianan
0

Kan förstå hur det värmer i hjärtat när man får höra allt roligt om hamstrarna när de vuxit :)

[Popcorni]
0

Håller fullständigt med dig! Det är värkligen roligt när man får följa hur det går för hamstern i sitt nya hem. Glad

Sara87
0

Kan tänka mej att det är kul att få rapporter. För nog lär man väl som uppfödare va nyfiken på hur det går för dom små liven :)

ali97
0

he he Tungan ute

mohammad97
0

roligt att höra

Zheverez
0

sug åt det ali.

det var ett kort men trevligt pm att få.

bra jobbet grabben.

får från fler å tycker det är lika kul varenda gång.

att få frågor om hur man ska sköta hamstern,ge för mat osv är också trevligt att få då ser jag ju att de bryr sej å vill veta mer.

även om det ibland är problem så är det ju bra att de frågar å får flera råd å tar till sej det som passar bäst.

emma071
0

putt

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface