Annonsering Förbjuden!
… så länge den inte är där den ska vara.
Trots de nya annonsreglerna att alla annonser ska samlas i en och samma tråd, oavsett om man vill sälja, köpa eller meddela en tillställning dyker det nästan dagligen upp annonser i vanliga trådar rörande någon av ovannämda.
Så från och med nu kommer alla annonser som dyker upp där de inte ska vara att tas bort utan att skribenten meddelas.
En annan ny sak gällande annonseringen är att alla annonser tas bort automatiskt när de har legat ute i två månader! Alt när dagens datum för en träff/utställning eller liknande har gått.
Vill du till annonserna klickar du här.
putt
Ville bara påpeka att vi börjar radera i trådarna nu, så är din säljes eller sökes annons borta så är det troligtvis just för att den har legat ute i mer än två månader.

puttar lite
Puffar lite på denna då det känns aktuellt fortfarande.
hihi jo kej , :)
putt

Jag klistrade dennna tråd

oj vad mkt du puttar skojja ;P men iaf jag tycker verkligen det är en bra idé att ni gör så
Denna verkar fortfarande vara aktuell.
hej har ni tagir bort min tråd, ja hittar den inte… ja säljer saker, trodde dom skulle vara på burar och inredning
Som det står i inlägg #0 tas alla annonser bort om de inte ligger där de ska vara.
Det är ju därför vi har dessa trådar klistrade för att det ska vara lätt att se dem och vad som gäller. Detta står även i sajtens Skrivregler som man får ta del av när man blir medlem.
#14 men vart ska man lägga den tråden då…. det är ju inte lätt när det inte finns en säljar tråd, pluss att man borde väl säga till då…. tycker det va taskigt då ja tror ja hadde folk intreserade av vad ja sålde…
Om du hade klickat på länken i #0 som jag hänvisade till så så hittar du en tråd som heter Tillbehör Säljes.
putt

Vem meddelar man om annonsen kan tas bort? =)
Antingen via pm till mig eller medarbetarna, eller så kan du skriva i den klistade "att göra listan", så tar den av oss som först ser det bort annonsen (eller vad man nu ville ha hjälp med ) :)
putt
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface