Taldor+Kitty= Sant
Äntligen har Kitty fått ungar blev lite smått förvånad har parat henne flera gånger men det inte blivit nått.
Kitty är en svart DS LH
Taldor den charmigaste av alla Chamörer är en Liten trind LH Rost rödögd Kille.

Ååå, grattis!
Vad spännande! Vilka är förväntade färgerna?

grattis:D

Hoppas på Dominat Spot i Rost och svart. sedan får vi se de finns många färger bakåt i Ledet han fick NF Skp sist med min Silver peral hona

Vad kul! Ser fram emot att få se bilder på de små liven sen! 

Kanonfina föräldrar!
Ska bli spännande se vad för småsötisar det kan bli!

#6 Är Taldor ung på bilden? Tycker han ser ut att ha grå kindteckningar och då kan han ju vara Cinnamon… men det beror ju på vad som finns bakom också = )
Vad roligt grattis! =0)
grattis, kul om det blir några rost ds 

Taldor bilden är tagen i går. Taldor är från Guldgruvas och är snart 1år gammal. Jag vet faktiskt inte om han är rost eller Cinamon han är regad som rost. Hans mamma är Silverdalens Varm Choklad. Det finns både Rost och Cinamon Bakåt Pappa heter Mapilamis Ypsilon
Grattis :)
Grattis! :)

#11 Å mina linjer tom, vad kul! Hans kull är tom tillverkad hemma hos mig då Mimmi flyttade hem hit för att paras med Yppe. Så kul att ungarna blev så snygg =)
Ypsilon var en garanterad rö. Rost. Varm Choklads stamtavla däremot stämmer nog inte riktigt idag då fler i hennes led är omreggade.

okej Taldor är en riktig gossig hamster så jag hoppas mycket på dessa små

Vad roligt! Syns iaf vilka linjer han kommer ifrån… huvet ser ut att vara riktigt snyggt = ) Och nej jag skryter inte, då han stammar tillbaka till Opalens-djur och det är därifrån huvet kommer, mums!
Jo just det färger var det också^^ Om Maria reggat honom som rö. Rost så är han säkert det, men kika på hans ungar sen - har de grå kindteckningar och underfärg så är de Cinnamon respektive om de har bruna kindteckningar och brun underfärg så är de rö. rost.

nicolina kan jag få den info du har om varm choklad.
har hennes linjer i några å fått ungar som inte stämt riktigt, kanske finns förklaringen hos henne då?
är även hon omreggad?

Varm Choklad är Mink precis som hon är reggad som. Däremot hennes bror Kantarell som jag behöll och testpara är Cinnamon och inte rö. Rost - så många djur är nog Cinnamon och inte rö. Rost… alla mina var iaf Cinnamon efter testparningar.
Tyvärr så har mitt minne börjar svikta nu när jag inte är totalinsatt länge i stamtavlorna, men om du skickar namnen på de djuren du har i dina stammar så kan jag berätta vad jag vet, och så behöver vi inte uppta denna tråd ngt mer ; ) Utan det kan vi ju ta privat!

Bilder på hamstrana
Vad jag ser så är de 10 st
en Svart Ds Hanew
NF Ds -Hane
NF -hOna
Vit Ds-Hona
(Vet att det inte finns vita men man ser i skinnet på magen att de är svart)
DS Rex färg Vit med några mörka fläkar- Hona
Offwhite Ds-Hane
Champang, Cream ????-Hona
Svart Hona
Svart Hane
Svart Hane
Färg förslag motages tacksamt

på bild 22 nedre vänster hörn är rexen. Den som jag är osäker på färg är gul den hel färgade mellan svarta och NF mitt på bilden

Putt
Vad söt svarta ds hanen är! 
Åh gud vad söta!! Speciellt den svartfläckiga på bild 22. :)

Han är en riktig skönhet den svarta Ds killen han får namnet Tarzan
Ska du ha kvar honom? :)

Jag skall behålla rex honan i den kullen. Eventullt skall Zheveres ha honom. Hon är först i kön

Svart ds är tingad

grattis
Grattis till dina fina små barn =)=) Jättefina är dom och om jag kunde, så skulle jag komma och sno =)=)