gissa vilka jag behåller

Black yellow bandad satin och sen en silvergrå.. tror jag.. :P
Black yellow satin tycker jag att du ska behålla, men vet inte varför.. Jag tyckte den var läcker.. Den e perfekt för din uppfödning.. Säger vi.. haha ;P
Hade först tänkt säga den gula bandade satinen men eftersom det finns en sobel i klanen så kanske det inte är en guling utan en creme?
Silvergrått är du ju svag för så det tycker jag borde vara nån av dom som är kvar.. thihi.. ;)
Är det Chubbo som e pappa till denna kull? :)
// Nathalie
black bandad sedan den sista fotot med rumpbild ser ut som choklad bandad.

till satinerna är far helsvart å mor svart skp vit.
till den grå är mor nf å far sg rö rö(rödögd och rösaörad)
vilka två det blir säger jag inte ännu.

Absolut den hel svarta för du älskar svart. Sedan tar vi den black Yellow den skulle jag behålla

nån mer som vill gissa innan jag avslöjar vilka två som stannade.

den svarta bandade ser ut att ha ögonringar, så sött. den var finast av dom tycker jag.

den svarta bandade med ögonringar är en mörk silversobel troligen umb.
nu kommer det rätta svaret och varför jag behåller just dom två.
den silvergrå behåller jag för han är ifrån zonny-zongs sissta kull.
det föddes 5st å alla klarade sej.
zonny blev 2år i feb. vill ha hans linjer kvar så med en nf hona som inte är släkt med mina linjer fick han sissta chansen. två cinnamon och tre silvergrå blev det.
zonny är från min tredje kull så nästan för tre år sen började jag min uppfödning.
att det blev black yellow den andra är ju för han är satin och har rexanlaget.
parade två systrar med samma hane. den ena är silver svart skp vit å den andra svart bandad.
den bandade fick bara svart och svart bandade så att hon inte är skp är jag säker på för annars skulle hon fått minst en gul.
syrran som är skp fick silversvart,svart,svart ba, gul/creme, BY och silversobeln, några var satin.
pappan till båda dessa kullar är svart.
på tot 26 ungar(15+11) så kom bara en lh.
varför det blev hanar jag sparade beror på att jag inte kan ta kullar ett tag å hanar kan man använda längre, inget bäst före datum som på honor.
nathalie var den som gissade rätt först men det är ju lite fusk då hon vet mina färger å inriktningar.
grattis till äran alla ni som gissade rätt.