Sitter inte still en sekund?!
Det går inte att ta kort på min hamster!
Jag har provat ge henne godis och massa, men hon vägrar att sitta still! Jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna få ett bra kort på henne?! Hur gör ni med era hamstrar när dom ska sitta stilla?
Mina andra hamstrar jag har haft har kunnat sitta stilla i kanske nån minut iaf!
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Haha, bra fråga, det vill jag oxå veta =p

ingen aning. jag försöker också på alla sätt och vis, men det går inte. man kanske måste skaffa en superkamera.
#2 Skulle ju inte vara fel =P
Det är en hona va? Testa när hon är högbrunstig. Stryk henne över svansroten så hon ställer sig i parningsställning och fota då.
Har exakt samma problem med min Keyla, så jag brukar passa på när hon brusntar. ;)
Värd på Choklad iFokus
#4 Vad gör man då med en hane?
#5 Hmm… Det vet jag inte, har inga problem med min hane. Han är jättelugn.
Men din hamster är väll ganska nyinflyttad? Då tror jag han lugnar ner sig snart, när han har blivit mer hemmastadd.
Värd på Choklad iFokus
Gör olika klickljud, kan fånga deras uppmärksamhet korta stunder :)
#6 Jo, det vet jag, men tänkte på lite senare när jag och han har fått "kontakt" och jag vågar ta ut honom ur buren, vet ju inte än om han vill vara still en sekund då ;)
varför lämnade du ditt nr i inlägget ?
#9 Hon har det som en automatisk signatur…
#9 Det är hennes signatur. Den hamnar med i varje inlägg.
Värd på Choklad iFokus
Det är ju jätte svårt att fota en hamster men man måste bomba med bilder så till slut får man 1 perfekt bild av ca 100, så är det med hamstrar…..
#12 Haha, kan tänka mig det. De ända djur som är nogorlunda enkla att fota är hunder och katter (som jag upplevt de)
#13 jo sant ^^
#4 Tack så mkt! :)
Jag stallde en STOR tallrik med mat framför henne! Jag tycker jättemkt om bilden! :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
#15 Ja, en mycket fin bild.