Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 832 ggr
UlrikaD
0

Välkomna hem, krullisar:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår satte jag mig på tåget och åkte till Mariestad. Där hade Eva/Dianthus varit så snäll att passa tre små rex-bebisar åt mig sedan SM i lördags. De hade blivit så bortskämda och blivit mycket väl omhändertagna. Sådan hjälp är verkligen guld värd!!!

Dessa småttingar var det som fick åka tåg med mig hem:

Achala silvergrå homozygot LH rex. Uppfödd av Johanna/Tazzar här på forumet och lika ljuvlig i verkligheten som han har varit på hennes underbara bilder. Tog en liten snabb bild nu när hon precis vaknade. Hallå, Achala vänd på dig!

UlrikaD
0

Kom igen nu. Visa ditt söta lilla ansikte med dina krulliga morrhår nu! Men tittut, full i bus!Skrattande

UlrikaD
0

Sen har vi Achalas bror Amiral Affe, silvergrå umborous, LH rex. Var absolut inte meningen att jag skulle ha två i samma kull. Achala var ju den jag skulle ha. MEN det gick inte att motstå Affe och när jag såg honom hemma hos Eva var det inte minsta lilla tvivel om att jag gjorde rätt. Han är helt enkelt underbar!!

UlrikaD
0

Tuggandes på en ärta.Flört

Vill passa på att tacka Johanna/Tazzar och hennes mamma Pia/HappyCatMeows för att de har fött upp sådana mysiga och gosiga småttingar.

UlrikaD
0

Sen, sist men absolut inte minst. En liten Cassiopeia (Cassie) r.ö offwhite LH rex tjej. Uppfödd av Isabelle/Issa83 här på forumet. Lite blygare än de andra två men nyfikenheten tar överhanden mer och mer.

Jag är så jätteglad över mina tre småttingar!Skrattande

kajsa08
0

Ulrika, grattis i massor till sötisarna! Får ont i hjärteroten av att se dem, riktiga fynd!

Vill du ha en passande hane till Achala framöver, om du är inne på sg, så har jag Alladins Foppa här, gosegris, sg och Silverpet!

A, jag är avis på dig, de är sååå fina!

Och vilka bilder du tagit,jag måste införskaffa ny kamera, har ingen alls just nu, väntar på att vinna på lotto, tihi!

Kram

amela87
0

Jätte fina krull ungar! Är så avis ;)

UlrikaD
0

Tack så mycket! Jag är verkligen jätteglad.

#5 Lustigt det där med kameran faktiskt. Jag tog bara två bilder var på dem när jag gav dem mat nu på kvällen och alla blev bra utom ett. Helt suveränt!

Hane till Achala sen blir troligtvis min offwhite-hane Safir från Debbies kull. Det var så jag tänkte när jag tingade henne. Fast saker och ting kan ju ändra sig.

kajsa08
0

Hur som helst är de såå fina! Kommer och snor Cassie när du sover, tihi! Flört

[GeeGee]
0

Åhhh rex är så fina. Det ser så busiga ut hela tiden ^^

HappyCatMeows
0

Snuttisarna! Kyss

Killa dem bakom örat från oss, det är roligt att de fått ett så gott hem och blivit västkusthampisar!

UlrikaD
0

#10 Japp, nu ska jag lära dem göteborska och att äta räkor!Flört 

De är så himla mysiga och gosiga så!!Kyss

nonisaga
0

grattis, såå fina :*

mocchino
0

#11 Räkor lär inte bli svårt, alla mina ÄLSKAR det! Trots att dom typ e norrlänningar i jämförelse med dina! haha! :P

Men vilka sötingar!! :D

// Nathalie

Raja
0

Jättegrattis till tillskotten! Dom ser verkligen goa ut. Speciellt Affe…vilket ansikte Kyss

Zheverez
0

sötisar.

fastnade för offwhiten.

tycker den bilden blev så charmig

Tazzar
0

#11 Ja, och så kanske de får chilla med chillorna! Cool

Cassie är så söt, som en liten ängel. Kyss

[Popcorni]
0

Vad söta, grattis till som nya små familjemedlemarna!

issa83
0

Åhh vilken fin bild du fick till på Cassie! ja på de andra 2 med såklart men jag är väl lite partisk kanskeFlörtSkönt att höra att det går bra även jag jag blev förvånad över att hon är blyg, det var hon verkligen inte här hemma haha

Kram!

chocolate98
0

guuuud så sööööta!!!

KaninHanna
0

Så söta! :)

Mvh Hanna

UlrikaD
0

#18 Lite blyg i början är inget ovanligt. Många nya dofter och ljud ju.

vekan
0

Bedårande! Flört

zooApan
0

rex är det finaste som finns!!! <3<3<3

Sara87
0

Vilka söta små krullisar, hihi