Baltazar och Biggles
Den förra bildtråden (Min B-kull) blev så lång så jag fortsätter här…
Nu har de flesta ungarna ur min B-kull flyttat till djuraffären pga att jag har haft sån otur med köpare som dragit sig ur i sista minuten.
De som finns kvar här hemma nu är Baltazar, silversobel roan hane och Biggles, offwhite bandad hane.

vad synd att du hade sån otur, men nu har du ju värsta snyggingarna hos dig nu :)!. Ska dom stanna hos dig?

#10 Nej, dom ska säljas… jag hoppas i alla fall att jag hittar nya hem åt dom. Jag är väldigt förtjust i Baltazar, men han har tyvärr "fel" färg för mina avelsplaner. 
Så om någon är intresserad av Baltazar eller Biggles… kontakta mig här eller via mail: Mikis75@ive.se

*puttar upp*
Läcker färg Baltazar har 

#13 Ja, han är riktigt fin den godingen. 

Men vilka söta små fluffbollar dom är..:)
Hur söta som helst :*

Finingar :)

Nu är det bara en liten kille kvar här hemma ur B-kullen… Baltazar - Silversobel roan. Han är en riktig goding och jag blir bara mer och mer förtjust i honom. Tyvärr har han "fel" färg för mina avelsplaner, så han letar fortfarande nytt hem.
Baltazar är en väldigt mysig och pussvänlig kille… någon som är sugen på en myskompis?
http://www.123minsida.se/Mikis75

Helt underbart fin är han!
Börjat gilla roan nu :D

Fasen vad fin han är. Men burarna hemma är fyllda till bristningsgränsen… 

#24 och #25 Tack! Ja, i mina ögon är han en riktig fining… kul att andra också tycker det. 

*puttar upp*

Vad söt han är! :)
Mvh Hanna