Hamster iFokus

Hamster

Etikettutställning
Läst 816 ggr
kajsa_karin
0

Lyckad dag

Var på SM i går och jag/Vi (Jag och Sophia) blev så nöjda. Våran Greta blev BIS 1 får nu kalla sig SMV09 Motalavikens Greta Garbo helt otroligt . Sedan vår lilla knatte Alladins Humlan blev BIS 3 i Junior båda fick Cert och vi fick hem jätte fina hus till dem. Gretas 2 ungar gick det bra för Madonna Sobel LH fick HP , Lilla Martin behöver växa på sig lite och få lite bättre päls. Dana fick HP i petclass det var väldigt kul men i standaren hittade domaren en liten knöl vid sidan av buken så hon blev diskad. Tror inte att hon lider av det var väldigt svårt att känna den. Får nu avvakta lite och hålla koll på den, Hoppas att det är nått som försvinner. Det blev en väldigt lång dag från 7:30-20:00. Är väldigt trött men har svårt att slappna av.

MangoPeperoniOwner
0

Vad kul! Glad

Gasoline
0

Vad roligt, är verkligen glad för eran skull =) Synd om det där med knölen bara =( Hoppas att det ordnar sig.

rallyrats
0

Grattis Flört

nonisaga
0
[BARABAZ]
0

Nämen vad roligt med vinsten, grattis till dig och Sophia, och till Linda och Camilla!!

issa83
0

Grattis grattis. Men klaga inte på en lång dag hörredu, vi gick upp 05.15 och var inte hemma igen fören 23.00Tungan utehihi

petuina
0

Grattis!!

[Popcorni]
0

Vad kul grattis! :)

Linda3046
0

Grattis! Ja visst var det en lång dag :P Jag var verkligen jättetrött och jag har sovit lite dåligt den här veckan så jag hade huvudvärk också! För mig gick det också ganska bra, Toisette blev BIS 5:a i pet senior och fick kvalitet 1 i standard. Knut fick HP i pet men det gick inte så jättebra i standard.