Skånehamstrar (ny bildtråd)
Åhh du o dina snyggingar. Jag blev lite kär i Alva, så fin och mörk hon e :* Och Tigerlilja är hur vacker som helst ju….Alla e vackra :D
#7 alva är till salu ; )
( Vissa av dessa är till salu, men de tas via PM isåfall. PMa då vem ni är och vem ni är intresserad av. )
#9 Säg inte det
:P
Söta allihop! 
#17 hihi (A)

Sötnosar!!

Vilka härliga godbitar, & vilken duktig fotograf du är, superfina bilder..:)
Tack :D
en liten fråga, vad är Nisse för färg? :)
#3 ASG!
Filippa är ju jättecool, vad e hon för färg?
#23 Nisse är Black Silverpearl
#24 Filippa är Choklad Skp/vit
:)
så fina bilder =) du har verkligen fina hamstrar, och det är jättekul att se dom som kommer från mig :) idisen har blivit jättefin :) o nisse är ju bara så charmig :P så typiskt honom stt bara hamstra o inte alls bry sig om kameran haha :P
annars tyckte jag tigerlilja var hemskt vacker och spotarna..ja, alla är ju jttefina :) men är detta alla? tyckte du hade mycket fler förut?
Tack :)
Det är bara dessa hamstrar jag har kvar nu ja, det känns så tomt :O Men har inte riktigt tid för så många som jag hade innan.
#27 nej jag förstår det, tycker att mina sju är verkligen maxgräns!
har du inte kvar dom svarta dvärgarna? =)
det känns dock som att du skulle behövt en hane till? en gul el svart kanske? svart hade nog varit bättre till dina spotar? eh, jag e kass på genetik :P (fast det är väl det jobbet som O'Malley har tagit nu iofs :P )
#28 tyvärr dog min ena svarta hane och så sålde jag den svarta honan också. Blev så ledsen när han dog, han var så speciell.
Jag vill först o främst avla fram fler mollespottar xD så inte svart just nu :P Hoppas omalley skickar lite bruna gener till embla så att de blir minimolle:ar :P

Var verkligen fina hamstrar.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Tack :)
Underbara hamstrar :*

Jätte fina bilder
Väldigt vakra bilder, speciellt med all färggrann mat/godis!
Vilka fina bilder du har tagit på dina hamstrar! 

fina bilder
Åh, den här hade jag missat! Tjusiga bilder! Molle är fortfarande favoriten, men alla är fina. Amadeus är det något så rörande över. Är förtjust i bläsade djur!
Ska hålla utkik sen när du får ds/bandade, Malin!
Men Alva e ju sååå himla charmig
:)
Finingar. Molle, Embla å Filippa hör till mina favoriter av dina pälsbollar :)